شنبه 14 مهر 1403

کشف انبار کالاهای قاچاق در جنوب تهران

خبرگزاری اکو نیوز مشاهده در مرجع
کشف انبار کالاهای قاچاق در جنوب تهران
به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار کالای قاچاق در خیابان شهید رجایی شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای قاچاق خارجی در ساختمانی در خیابان شهید رجایی تخلیه و دپو شده که این کالای خارجی توسط خودروهای شوتی از شهرهای جنوبی به اطراف تهران منتقل و سپس توسط وانت به این مکان منتقل و توزیع می‌شود.

سرهنگ افشاری بیان کرد: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی کردند که مشخص شد این محل یک ساختمان است که به عنوان انبار مورد استفاده قرار گرفته بوده و کالاها در سامانه‌های وزارت بهداشت ثبت نشده‌اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: کالاها شامل تعداد 8656 قلم مواد غذایی، 190 کیلوگرم برنج هندی، 250 عدد تورچ جوشکاری و 187 عدد کاور پنل کولر گازی خارجی قاچاق محصول کشور چین و اندونزی بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 2 میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: اغلب کالاهای قاچاق ورودی به کشور فاقد کیفیت و استاندار لازم هستند.