یک‌شنبه 1 مهر 1403

کشف 125 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
کشف 125 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب از کشف 125کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس پایتخت و کرمان خبر داد.

به گزارش ایسنا سرهنگ عبدالوهاب حسنوند درباره کشف این مقدار تریاک گفت: در راستای مبارزه پیوسته و جدی پلیس پایتخت باقاچاقچیان مواد مخدر طی اقدامات گسترده، ماموران پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب درپی انجام یک سری اقدامات وسیع اطلاعاتی و پلیسی مطلع شدند که یکی از قاچاقچیان سابقه دار و حرفه ای مواد مخدر در شرق کشور اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدرکرده است.

وی ادامه داد: در پی این موضوع تحقیقات خود را افزایش دادند و مشخص شد که متهم به تازگی یک محموله بار مواد مخدر را از مرزهای شرقی وارد ایران کرده و قصد دارد تا از طریق شهر زاهدان به کرمان منتقل کرده و پس از دپوی آن در زمان مناسب برای بارگیری وانتقال به پایتخت اقدام کند.

حسنوند افزود: با توجه به اطلاعات بدست آمده ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی و همکاری تیمی از ماموران پلیس مبارزه بامخدر فرماندهی انتظامی استان کرمان تریلر حامل مواد مخدر را حین تردد در محدوده شهر سیرجان شناسایی و در اقدامی ضربتی خودرو را متوقف کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب تصریح کرد: ماموران بلافاصله پس از متوقف کردن خودرو، متهم که احسان نام داشت را دستگیر و در بازرسی از قسمت عقب کفی تریلر مقدار 125کیلو 300 گرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف کردند.

به گفته وی متهم و مواد مشکوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی متهم جهت سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام