چهارشنبه 18 مهر 1403

کشور در مرحله جدیدی قرار گرفته است / با وحدت و همدلی خرمشهرهای جدیدی در راه است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
کشور در مرحله جدیدی قرار گرفته است / با وحدت و همدلی خرمشهرهای جدیدی در راه است

نماینده نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز کشور در مرحله جدیدی است، دولت جدید سیاست‌های جدیدی را اتخاذ کرده‌است و با وحدت و اتحاد و همدلی قطعا پیروزی‌های بهتری را خواهیم داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمت الله فیروزی در گفتگو با صبح زاگرس با اشاره به این که فتح خرمشهر حرکت عظیم و بزرگی بود که هم امید عراق را ناامید کرد و هم ما به‌دنبال آن پیروزی‌هایی داشتیم بیان کرد: امروز کشور در مرحله جدیدی است، دولت جدید سیاست‌های جدیدی را اتخاذ کرده‌است و این امید است که با جراحی اقتصادی و سیاست اقتصادی که در پیش گرفته‌است بتوانیم مشکلاتمان را در آینده حل کنیم.

نماینده نطنز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخن رهبر انقلاب مبنی بر این که " خرمشهرها در پیش است " بیان کرد: مقام معظم رهبری در جایگاه رفیعی قرار دارد و آینده را روشن می‌بیند و به آن امیدوار است؛ امیدواریم همچنان که ملت استقامت می‌کند و صبوری به خرج می‌دهند و همراهی خودشان با نظام را دارند، دولت‌مردان هم بتوانند باسیاست های درست، خط‌مشی و استراتژی خوب بتوانند مسائل و مشکلات کشور را حل کنند. وی افزود: نکته‌ای هم در بُعد جهانی است، با اتفاقاتی که در حوزه خلیج‌فارس و اروپا و مسائل و مشکلاتی که دارند نشان می دهد که آن‌ها خودشان به‌نحوی گرفتار و درگیر مشکلات اقتصادی خودشان هستند و در واقع اگر ما بتوانیم با وحدت و اتحاد و همدلی جهت تحقق شعارهای مقام‌معظم رهبری کار کنیم و بتوانیم مشکلات و موانع را ازسر راه برداریم قطعا پیروزی‌های بهتری را خواهیم داشت. فیروزی در پایان گفت: حضرت امام خمینی (ره) و مقام‌معظم رهبری همیشه امید، سازش‌ناپذیری و استقامت را توصیه کردند و استقامت و اراده مصمم در بزنگاه‌های تاریخی و در پیچ‌هایی که داشتیم باعث شده که ما بتوانیم کارها را جلو ببریم و کشور را از حوادث و اتفاقات مختلف محفوظ نگه داشتند. انتهای پیام /