شنبه 31 شهریور 1403

کمک سه میلیاردی شورای شهر اراک به بیمارستان ها

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
کمک سه میلیاردی شورای شهر اراک به بیمارستان ها

سخنگوی شورای شهر اراک گفت: شورای شهر اراک براساس وظیفه نظارتی و مسئولیت تعریف شده سه میلیارد تومان به بیمارستان های شهر کمک کرد.

سعید نادری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در جلسه هفته گذشته صحن علنی شورای شهر و اعلام برخی کمبودهای امکاناتی و تجهیزاتی در حوزه سلامت استان، اظهارکرد: پیرو این کمبودها، مدیریت شهری تصمیم گرفت کمکی به مجموعه بهداشت و درمان اراک داشته باشد تا با خرید بخشی از تجهیزات مورد نیاز، گام موثری در جهت مقابله با کرونا برداشته شود.

وی با اشاره به بند 18 ماده 80 قانون شوراها که بر اساس آن شوار وظیفه نظارت بر حوزه بهداشت شهر را به عهده دارد، گفت: شورای شهر اراک براساسه این ماده و با توجه به وجود کمبودها و مضایق موجود در حوزه بهداشت و درمان شهر تصمیم گرفت به بیمارستان های شهر اراک به جهت تامین اقلام مورد نیاز و تجهیزات کمکی سه میلیارد تومان از محل ماده 15 کمک کند.

نادری تصریح کرد: در شرایط کنونی و اپیدمی کرونا تلاش خواهیم کرد که با حمایت از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی در راستای وظایف نظارتی خود قدمی موثر را در جهت مقابله کیفی تر با ویروس کرونا برداشته و از موج سوم سریعتر عبور کنیم.

سخنگوی شورای شهر اراک با بیان اینکه امید است با همکاری مردم محدودیت هایی که از هفته آینده مدنظر است، موثر واقع شود و با تعداد تلفات کمتر از این موج عبور کنیم، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون مجموعه مدیریت شهری هر اقدامی که در توان داشته به انجام رسانده و کماکان این کمک ها ادامه خواهد داشت و اگر محدودیت های بودجه ای اجازه دهد امیدواریم تا پایان سال مجددا بتوانیم کمکی به مجموعه بهداشت و درمان شهر اراک داشته باشیم.

انتهای پیام