دوشنبه 16 مهر 1403

کونگ‌فوکاران خوزستانی در مسابقات مجازی قرآن چهار مقام کسب کردند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
کونگ‌فوکاران خوزستانی در مسابقات مجازی قرآن چهار مقام کسب کردند

اهواز - ایرنا - رییس هیات کونگ‌فو خوزستان گفت: کونگ‌فوکاران خوزستان در رقابت‌های مجازی قرآن کریم کشور ویژه ورزشکاران این رشته، موفق به کسب چهار مقام شدند.

علی امانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: پنجمین دوره این مسابقات از روز ششم خرداد به مدت پنج روز به صورت مجازی زیر نظر فدراسیون کونگ‌فو کشور برگزار شد که در پایان کونگ‌فوکاران خوزستان به 2 نشان نقره و 2 مقام برنز در رشته صوت دست یافتند.

وی افزود: این مسابقات ویژه بانوان و آقایان در 2 رده سنی جوانان و بزرگسالان و با حضور بیش از 150 شرکت کننده در قالب 19 تیم از سراسر کشور برگزار شد.

رییس هیات کونگ‌فو خوزستان با بیان اینکه از خوزستان هشت نفر در این مسابقات شرکت کرده بودند گفت: در پایان این رویداد ملی، مهدی سیاحی در رده سنی بزرگسالان از خوزستان مقام دوم، و مجتبی فرسانی‌پور در رده سنی جوانان موفق به کسب مقام سوم این مسابقات شدند.

وی افزود: مسابقات بخش بانوان نیز با حضور بیش از 50 شرکت کننده برگزار شد که در پایان سناء منبوهی در رده سنی بزرگسالان و سارا جنامی در رده سنی جوانان هر 2 از خوزستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

امانی هدف از برگزاری این مسابقات را فاصله نیافتادن بین ورزشکاران و قرآن دانست و گفت: ورزشکاران برای موفقیت در کار باید مبنای اعتقادی و فکری داشته باشند و بهترین گزینه قرآن و عترت است.

رییس هیات کونگ‌فوخوزستان با بیان اینکه رشد و توسعه هر کاری باید در محوریت فرهنگی باشد بیان کرد: معتقدم اگر روحیه فرهنگی در ورزش اعمال نشود کار به سرمنزل‌گاه مقصود نمی‌رسد.

*س_برچسب‌ها_س*