دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

گردشگری و میراث فرهنگی

گردشگری و میراث فرهنگی

وب‌گاه تابناک

بانک رفاه کارگران با هدف حمایت از اقشار کم‌درآمد و شرکت‌های فعال در حوزه تولید و توزیع داخلی و کمک به ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی، جامعه هدف طرح تسهیلاتی "رفاه کالا و خدمات" را افزایش داد.

خبرگزاری مهر

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گفت: سعی کرده ایم تقویم حراج را وارد تقویم شورای عالی جهانی صنایع دستی کنیم تا بدانیم سالی یک بار حراج صنایع دستی برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل حفاظت از زیست‌بوم‌ها و سواحل دریایی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ساخت دیواره ساحلی در کنارک فاقد مجوز محیط زیستی است و در صورت تکمیل این پروژه جمعیت آبزیان به شدت کاهش پیدا می‌کند و در نتیجه معیشت صیادان نابود خواهد شد.

خبرگزاری دانا

بازسازی و مرمت بناهای تاریخی در سراوان با مرمت مقابر شماره 8 و7 شیشه ریز جالق آغاز شد.

وب‌گاه الف

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: 650 پرواز برنامه‌ای اربعین برای بازه زمانی 15 تا 30 شهریور در فرودگاه امام در نظر گرفته شد، 800 مجوز پرواز فوق‌العاده نیز داریم و جمعا 1400 پرواز اربعین برای ترمینال سلام تقاضا شد که تا کنون مجوز 1200 پرواز رفت و برگشت آن را تأیید کرده‌ایم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پرواز هواپیمای آسمان در مسیر تهران - بوشهر به دلیل نقص فنی مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه شیراز شد.

وب‌گاه فرارو

«میرزا آقاخان نوری» صدراعظم ناصرالدین شاه که از منصب «لشکرنویسی» تا صدراتش، طولی نکشید و در همه حال به فکر اندوختن مال و مِلک بود. یکی از این املاک، عمارتی مجلل در باغ نظامیه تهران (محدوده میدان بهارستان فعلی) بود که سال ساخت آن، حدود 1250 تا 1260 شمسی ثبت شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر سیاست‌گذاری و توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کاریابی نوجوانان، مرکز مشاوره کارآفرینی نوجوانان و بازرسان نوجوان از جمله کار ویژه‌هایی است که می‌توان به طور اختصاصی برای سنین 15 تا 18 سال ایجاد کرد و به طور تخصصی به آن پرداخت.

وب‌گاه الف

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: بلیت اتوبوس و هواپیما باید با نرخ تعیین شده به دست زائران اربعین برسد و دستگاه های متولی باید بر نحوه فروش و قیمت آن نظارت داشته باشند.

وب‌گاه فرارو

سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص اعلام اسامی چند برابر ظرفیت نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال1400 به منظور انجام مراحل جذب و استخدام را منتشر کرد.

وب‌گاه گسترش

رئیس خانه معدن ایران از برگزاری نخستین جشنواره ملی عکس معدن خانه معدن ایران در بهمن ماه 1401 خبر داد.