شنبه 29 اردیبهشت 1403

گردشگری و میراث فرهنگی

گردشگری و میراث فرهنگی

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران از ارائه خدمات به عزاداران و شرکت‌کنندگان در پیاده‌روی اربعین پایتخت خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

پایان ممنوع‌الکاری خواننده معروف رپ در ایران.

وب‌گاه عصر ایران

تصویری از حضور لیلا حاتمی در اتاق داوری جشنواره هفتاد و نهم فیلم ونیز در کنار چهره‌های مطرح سینمای جهان منتشر شده است.

وب‌گاه عصر ایران

آن زمان، پایگاه اطلاع رسانی ابراهیم رئیسی به نقل از حساب توئیتری او واکنشش به ردصلاحیت ها را پوشش خبری داد. خبری که ضمن تایید حساب توئیتر رئیسی، او را در مرکز توجه رسانه ها قرار داد.

وب‌گاه عصر ایران

این خودرو ابتدا در نمایندگی های بهمن موتور برای بررسی و تست مشتریان ارائه می شود و فروش رسمی نیز از اوایل مهر ماه آغاز خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

دیدنی های امروز؛ عبور از 200 روز در جنگ اوکراین

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران گفت: سرویس دهی مترو در ایستگاه‌های امام حسین (ع) و شهرری تا پایان راهپیمایی روز اربعین رایگان است.

خبرگزاری دانا

پس از 4 دهه چشم انتظاری مردم سمنان بالاخره روز باشکوه و به یاد ماندنی برای مردم این شهر فرا رسید و کاروانسرای شاه عباسی سمنان به جمع آثار میراث فرهنگی این شهر اضافه شد.

خبرگزاری دانا

سیستان و بلوچستان در حالی رتبه اول کشور را از نظر سطح زیرکشت خرما به خود اختصاص داده که یک بانوی کارآفرین اقدام به راه اندازی نخستین تعاونی فراگیر ملی و دانش محور کشور بر پایه خرما کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

تا پایان سال باید منتظر بمانیم و اگر دولت، اصلاحات ساختاری انجام داد و به تعاملات بین‌المللی بهبود بخشید و با تدبیر به مسائل پرداخت می‌توان امیدوار بود و اصلا شاید نیازی به حضور افرادی مثل من نشد.

وب‌گاه عصر ایران

جای دریغ است که نمایش‌نامه‌نویسی چون همین وحید جباری باشد و اثر او را در جشنواره برگزینند اما تنها گروهی کوچک و از رو بخوانند

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - سرپرست اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: پی‌ریزی کارخانه فولاد، خارج از محوطه 3300 متری محوطه باستانی قره حسنلو قرار دارد و بعد از اعلام نظر پژوهشگاه میراث‌فرهنگی در مورد حریم آن، طبق ضوابط برای حفظ و صیانت از محوطه باستانی رفتار خواهد شد.