یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

گردشگری و میراث فرهنگی

گردشگری و میراث فرهنگی

وب‌گاه عصر ایران

سازمان اوقاف با 1.300 میلیون رقبه شامل باغ، زمین، ساختمان، بزرگ‌ترین ملاک و زمین‌دار کشور است. در حالی که طبق آمارهای رسمی کمتر از 5 درصد از درآمدهای این ثروت قابل توجه، صرف امور خیرات می‌شود، این نهاد از پرداخت مالیات معاف است.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اعلام اینکه 16 هزار بلیت پروازهای اربعین فروخته نشده است، گفت: اختلاف ایرلاین های ایرانی با ایرلاین های خارجی در تاخیرات پروازی 35 دقیقه است.

وب‌گاه عصر ایران

طبق گفته کارشناسان بازار مسکن و بر مبنای آمار تجمیعی مسکن، در حال حاضر 45 درصد خانواده های کشور نیاز به مسکن را از طریق اجاره رفع می کنند؛ به عبارت دیگر از هر 100 خانواده، 45 خانواده مستاجر هستند

وب‌گاه عصر ایران

یک استعلامی در این زمینه صورت گرفته و پاسخ لازم هم به فدراسیون مربوطه داده شده است و فدراسیون بررسی و اعلام نظر کرد و جمع‌بندی بر این شد که فرد مدنظر در انتخابات شرکت کند.

وب‌گاه عصر ایران

بزرگترین دغدغه خبرگان رهبری این است که در میان همه علمای امت، شایسته ترین از هر نظر را انتخاب کنند که کشتی انقلاب در این دریای متلاطم بدون سکاندار نماند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران از ارائه خدمات به عزاداران و شرکت‌کنندگان در پیاده‌روی جاماندگان اربعین پایتخت خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: کتاب «سر در مقدس» با باز خوانی و تحلیل کتیبه سلجوقی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) منتشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد: مجموعه فرهنگی و گردشگری برج میلاد همزمان با عزاداری اربعین حسینی تعطیل است.

خبرگزاری مهر

مجموعه فرهنگی و گردشگری برج میلاد همزمان با عزاداری اربعین حسینی تعطیل است.

وب‌گاه عصر ایران

برای خرید واحد آپارتمانی 4 ساله در شوش با متراژ 71 متر و 2 اتاق خواب، لازم است مبلغی معادل 1 میلیارد و 300 میلیون تومان پرداخت کنید.

وب‌گاه عصر ایران

پس از انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال 1392 حسن روحانی پس از کسب مسند ریاست جمهوری، سورنا ستاری را به عنوان معاون علمی و فناوری خود منصوب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آفتاب نیوز نوشت: برخی کارشناسان سیستم مالیاتی جدید را با نظام مالیه دوره قجری مقایسه کرده‌اند. در زمان فتحعلی‌شاه مالیه ایران پنج کرور تومان تعیین شده بود و رعیت فارغ از آنکه درآمد سالیانه‌اش چگونه می‌بود، بایستی خراج مشخص شده را می‌پرداخت.

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درحالیکه تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور نفرات داخلی قرار است از فردا آغاز شود، کارلوس کی‌روش نیز حدود ساعت 5 صبح فردا وارد ایران خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

جای تعجب دارد که هنوز متولی مشخصی مسئول پاسخگویی به این معضل اجتماعی نیست و مشکل دیگر کودکان کار این‌جاست که هیچ نهادی مسئولیت آن‌ها را قبول نمی‌کند که جای تاسف دارد.

وب‌گاه عصر ایران

طی چند سال اخیر با توجه به مشکلات متعدد پیش آمده متاسفانه شاهد افزایش تمایل به مهاجرت در بین نخبگان و افراد مستعد هستیم البته به صورت دقیق مشخص نیست که چند درصد از این افراد مهاجرت کرده‌اند اما می‌توان گفت تقریبا حدود 30 درصد مهاجرت صورت گرفته است.