دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

گردشگری و میراث فرهنگی

گردشگری و میراث فرهنگی

خبرگزاری تسنیم

براساس گزارش‌ها آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA) بیش از 10 هزار حمله سایبری علیه چین در سال‌های اخیر انجام داده است و گمان می‌رود که 140 گیگابایت اطلاعات ارزشمند را به سرقت برده است.

خبرگزاری مهر

جشنواره بین‌المللی «آسوکه» با نمایش 2 هزار عروسک از ایران و سایر کشورهای جهان به عنوان سفیران صلح و دوستی، 15 تا 19 شهریور 1401 برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از طرح تشویقی برای زائرانی که زودتر 23 شهریورماه برمی‌گردند خبر داد و گفت: هر زائری که از پایانه‌های مرزی 6گانه به سمت داخل کشور بیاید، نه‌تنها مشمول 75 درصد افزایش قیمت بلیت اتوبوس نمی‌شود؛ بلکه با 50 درصد قیمت مصوب قبلی بلیت تهیه خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گزارش آماری عملکرد تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر و فعالیت های دیگر این مجموعه طی سه ماه گذشته منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خوزستان گفت: شهرک‌های اربعین در مرز‌های شلمچه و چذابه راه‌اندازی شده است.

خبرگزاری تسنیم

بانک مرکزی اعلام کرد: بانک‌های عامل مکلف‌اند با برنامه ریزی مناسب تا 26 شهریور نسبت به ارائه خدمات ارز اربعین تا ساعت 18 هر روز اقدام کنند.

خبرگزاری مهر

مشهد معاون میراث فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: 20 میلیارد ریال برای ساماندهی اموال و اشیا موزه بزرگ خراسان اختصاص می‌یابد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

پروازهای اربعین امروز به صورت رسمی از ترمنیال زیارتی سلام فرودگاه امام خمینی (ره) آغاز شد. قرار است در ایام اربعین 1000 پرواز به کشور عراق انجام شود.

وب‌گاه گسترش

شورای عالی فضای مجازی، طراحی نظام «رمزارز» اعم از رمزارز ملی و ساماندهی کاربری رمزارزهای جهان‌روا را به وزارت امور اقتصادی و دارایی سپرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از طرح تشویقی برای زائرانی که زودتر 23 شهریورماه برمی‌گردند خبر داد و گفت: هر زائری که از پایانه‌های مرزی 6گانه به سمت داخل کشور بیاید، نه‌تنها مشمول 75 درصد افزایش قیمت بلیت اتوبوس نمی‌شود؛ بلکه با 50 درصد قیمت مصوب قبلی بلیت تهیه خواهد کرد.

خبرگزاری مهر

اهواز - مراسم شکرانه برداشت خرما و ارائه محصولات خرمایی در روستای گردشگری مگطوع از توابع بخش اسماعیلیه اهواز برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

مدیرکل سیاست گذاری و توسعه اشتغال وزارت کار گفت: راه‌اندازی مراکز کاریابی و مشاوره کارآفرینی نوجوانان از جمله کارویژه‌هایی است که می‌توان به طور اختصاصی برای سنین 15 تا 18 سال ایجاد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون گردشگری کشور گفت: عمده موضوعات ما در اربعین بازگشت زوار است، به‌همین منظور از مدیران‌کل استان‌ها تقاضا می‌کنم تمهیدهای لازم را در این زمینه برای اقامت زائران در مسیر رفت و برگشت و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی بیاندیشند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با تاکید بر اینکه حوزه اقتصادی یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم است گفت: بانک‌ها در این زمینه نقش موثری دارند، باید در خصوص عمل به تکالیف و وظایفی که دارند، برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهند.