یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

گردشگری و میراث فرهنگی

گردشگری و میراث فرهنگی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مجموعه فرهنگی و گردشگری برج میلاد همزمان با عزاداری اربعین حسینی تعطیل است.

وب‌گاه عصر ایران

دستور کار 2030 برای توسعه پایا مجموعه‌ای از اهداف هستند که به آینده مربوط می‌شوند. رؤسای دولت‌ها، نمایندگان بلندپایه نهادهای تخصصی سازمان ملل متحد و جامعه مدنی در سپتامبر 2015 گرد هم آمدند و در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، دستورکار توسعه پایا 2030 را تصویب کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بامداد فردا وارد تهران خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

مهم ترین مؤلفه در تعیین قیمت خودرو در فرمول ستاد تنظیم بازار تورم است در صورتی که علاوه بر تورم، قیمت خودرو، قطعات، هزینه سربار، دستمزد نیروی انسانی و نحوه مدیریت باید در این فرمول لحاظ شده تا آنالیز درستی از قیمت خودرو صورت بگیرد.

خبرگزاری تسنیم

با نگاهی به اصلاحات آیین‌نامه "شورای هنر" با این رویکرد مواجه می‌شویم که این اصلاح در راستای "تحقق تمدن نوین اسلامی" و با محور قرار دادن "جهاد تبیین" و توجه به "بیانیه گام دوم انقلاب" و "پیوست احکام اعضای جدید شورا" صورت گرفته است.

وب‌گاه عصر ایران

حملات سایبری زیرساخت‌های ایران را هدف گرفتند که ممکن است برای مردم مشکلاتی ایجاد کند، حال آمریکایی‌ها از این روش استفاده می‌کنند ولی بدانند که محکوم است.

وب‌گاه عصر ایران

اعدام زورگیران مثل مُسکنی است که برای یک ساعت درد دندان کرم خورده را ساکت می‌کند ولی بعد از یک ساعت آش همان آش است و کاسه همان کاسه.

وب‌گاه عصر ایران

فیلم «عروسک» جدیدترین اثر سینمایی این کارگردان است که هنوز پروانه نمایش این فیلم صادر نشده است.

وب‌گاه عصر ایران

در مکانیزم زنجیره ارزش مواد اولیه نیز نقش حیاتی دارد به این معنا که به عنوان مثال اگر در مرحله طراحی، بهترین خودروها طراحی شوند اما فولاد، روغن و سایر ملزوماتی که برای ساخت و استفاده مدنظر خودروساز است در دسترس نباشد، باز هم خودروی باکیفیت و رقابت پذیری تولید نمی شود.»

وب‌گاه عصر ایران

ارائه به‌صرفه‌ترین بسته های اینترنت رومینگ و تعرفه‌های تخفیفی ویژه مکالمه و پیامک از جمله خدمات شرکت رایتل برای مشترکین است.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - مسکوت ماندن و گرفتار شدن در تله گذر زمان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مازندران در بخش زیرساخت‌های راه و شهرسازی بوده، معضلی که حل آن در دولت سیزدهم مورد توجه قرار گرفت و طبق تازه‌ترین گزارش‌های رسمی تمامی پروژه‌های این بخش حتی با به کارگیری چندین پیمانکار برای یک پروژه در مسیر حل شدن قرار گرفت.

خبرگزاری مهر

زمان ورود کارلوس کی‌روش سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران به تهران مشخص شد.

وب‌گاه عصر ایران

در این نمایشگاه همچنین خودروی M4 که پرآپشن‌ترین خودروی مونتاژی حال حاضر کشور و رقیب خودروهایی چون لاماری ایما محسوب می‌شود، با رنگ‌بندی‌های خاص و جدید به معرض نمایش در خواهد آمد.

وب‌گاه عصر ایران

همچنین یک وکیل برای خانواده این جوان توانخواه اوتیسیم در نظر گرفته می‌شود تا خانواده به صورت رایگان از وکیل استفاده کند.