دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

گردشگری و میراث فرهنگی

گردشگری و میراث فرهنگی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقامات تل آویو از ابتدای شروع مذاکرات برجامی، چه در دولت روحانی و چه در دولت رئیسی، از جمله مخالفان سرسخت این توافق بودند. امروز هم در شرایطی که ایران و آمریکا در حال ردوبدل کردن مواضعشان نسبت به یکدیگر هستند و به انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا و همچنین نشست شورای حکام نزدیک می شویم، اسرائیلی‌ها به تحرکات ضدبرجامی خود شدت بخشیده اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: به گواه زیارت‌نامه موجود در امامزاده، سیده ملک خاتون (س) از نوادگان امام موسی کاظم (ع) است. تکریم سیده اما فقط به این دلیل نبوده. او به‌عنوان اولین زن حاکم در دوره اسلامی ایران شناخته می‌شود که 32 سال با هوشمندی در ملک ری حکومت کرد. تدبیری که بانو در مقابل تهدید سلطان محمود غزنوی به کار بست و مانع حمله او به ری شد، اصلی‌ترین عامل شهرت او در تاریخ است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل بازرسی وزارت راه و شهرسازی گفت: دو مدیر ارشد ایران ایر به علت اهمال در نحوه توزیع بلیت‌های اربعین عزل شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آفتاب نیوز نوشت: در روزهای اخیر تعدادی از فعالان موسوم به ارزشی یا آنگونه که منتقدانشان آن‌ها را خطاب می‌کنند؛ «سایبری»، در اقدامی که به نظر منسجم می‌رسد، پست‌های متعددی در تمجید از زندگی در کره شمالی در فضای مجازی، منتشر کرده‌اند.

خبرگزاری دانا

«آشوراده» طرحی که قرار بود گلستان را به کیش دوم در شمال کشور تبدیل کند در بروکراسی اداری سه دولت زمین‌گیر شده بود و حالا با فرمان صریح دولت سیزدهم خبرهایی از شتاب‌بخشی و مانع‌زدایی اجرای این پروژه به گوش می‌رسد.

وب‌گاه الف

مدیرکل بازرسی وزارت راه و شهرسازی گفت: دو مدیر ارشد ایران ایر به علت اهمال در نحوه توزیع بلیت‌های اربعین عزل شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک استاد دانشگاه گفت: فعالیت های کارخانه سیمان ری، انفجارها و خاک برداری های مداوم موجب شده تا گنبد بقعه منسوب به بی بی شهربانو ترک بردارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون صنایع‌دستی انتخاب جزیره کیش به‌عنوان محلی برای تولید و عرضه صنایع‌دستی سراسر کشور را مناسب دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در روزهای اخیر تصاویری از گنبد بقعه بی بی شهربانو گرفته شده که نشان می‌دهد دیواره‌های سنگی که به کوه وصل هستند شکافته شده اند.

وب‌گاه تابناک

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین زاده گفت: پیش‌بینی می‌شود، هفت میلیون زائر به مشهد سفر کنند که از این تعداد حدود یک میلیون نفر، زائران پیاده هستند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران با بیان "سالانه 12 هزار میلیارد تومان توسط 3 ایرلاین حارجی از ایران خارج می‌شود"گفت: با 40 هواپیمای دوربرد می‌توانیم از خروج 8000 میلیارد تومان جلوگیری کنیم.

خبرگزاری مهر

بجنورد - وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: وظایف خود در حوزه نظارت بر بومگردی‌ها را انجام می‌دهیم اما بهتر است در این اماکن نظارت عمومی و مردمی انجام شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازرسان امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی کل کشور در راستای نظارت بر نحوه فروش بلیت اربعین به صورت سرزده از شرکت‌های هواپیمایی زاگرس و قشم ایر بازدید کردند.