یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

گردشگری و میراث فرهنگی

گردشگری و میراث فرهنگی

وب‌گاه عصر ایران

بازارچه خاوران مراکز دائمی دیگری است که برای عرضه محصولات زنان سرپرست خانوار ایجاد خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

دم صداوسیما گرم که در این فقره، ملت را فدای دولت نکرد و اطلاع‌رسانی را تا حد قابل قبول، منصفانه انجام داد و همچون رسانه‌های دولتی یا نان‌خور دولت، آوای «آسوده بخوابید، شهر در امن و امان است» سر نداد.

وب‌گاه عصر ایران

شورولت ایکوناکس با 2 پیشرانه عرضه می شود. یکی نمونه تک موتور محور جلو که 210 اسب بخار خروجی و 328 نیوتن متر گشتاور دارد و دیگری نمونه به سامانه تمام چرخ محرک که 290 اسب خروجی و 469 نیوتن متر گشتاور دارد.

وب‌گاه عصر ایران

چند سال گذشته کمپینی با عنوان «فرزندت کجاست؟» راه‌اندازی شد تا مشخص شود فرزند مسئولان ساکن کجا هستند تا با والدین آنها برخورد شود. هرچند این کمپین به جایی نرسید

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در تحولات صنعتی اخیر و در پی آن ضرورت توسعه زیر ساخت های حمل و نقل، تولید و فروش موتور و گیربکس انواع جرثقیل سقفی به خصوص برای انتقال در بین خطوط تولید کارخانه هایی با وسعت زیاد و فعال در زمینه صنایع سنگین، رونق بسیاری یافته است.

وب‌گاه عصر ایران

اگر مجازات چنین اقدامی اعدام است روزانه موارد زیادی از این رفتار انجام می شود که باید اعدام شوند ولی چون فیلم انها گرفته نشده! پس نه دستگیر می شوند و نه اعدام.

وب‌گاه عصر ایران

عاملان این توطئه مشترک، با شتاب فراوان در حال دزدیدن سرمایه اصلی کشور یعنی نیروهای بااستعداد هستند و مسئولان غیر از ابراز نگرانی و شعار دادن کاری انجام نمی‌دهند.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر دفاع اسرائیل: ایران به دنبال تاسیس مراکز تولید سلاح در لبنان و یمن است.

وب‌گاه 55 آنلاین

سجاد نوروزیان رئیس موزه ملی فرش ایران که به چلمن سیزدهم شهرت یافته است در نخستین گفت‌وگوی رسانه‌ای با همشهری از اقدامات خود در موزه ملی فرش ایران دفاع کرده و از پایان بخشیدن به وضعیت اسفبار موزه فرش خبر داده است.

وب‌گاه عصر ایران

در بخش پیشرانه هاوال کول داگ از نمونه 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ با 150 اسب خروجی و گشتاور 218 نیوتن متر استفاده شده که همین بخش را باید نقطه ضعف اصلی این خودرو بدانیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر معظم انقلاب روز گذشته سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه را به سران سه قوه، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ کردند. ایشان در بخشی از این ابلاغیه تاکید کردند: «شایسته است برخی از راه‌های تحقق سیاست‌ها و الزامات مالی و شاخص‌های کمی که در پیشنهادهای مجمع است و در مجموعه سیاست‌های ابلاغی مذکور نیست، در حد وسع و امکانات دولت در تهیه لایحه مورد توجه و عمل قرار...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از سوثرن استار، نیل گرنت، یک هتلدار انگلیسی می‌گوید: افزایش قیمت برق و گاز باعث خواهد شد تا بسیاری از هتل‌ها و بنگاه‌های اقتصادی مرتبط با صنعت گردشگری در شهر وستکوک، طی ماه‌های آینده از کار بیکار شوند. وی که مدیر هتل سلتیک‌راس است هفته گذشته هزینه قبض برق خود را در فضای مجازی منتشر کرد و پس از آن نیز بسیاری از فروشگاه‌ها و مغازه‌ها دست...

وب‌گاه عصر ایران

در پایان رقابت‌های 9 وزن برگزار شده کشتی فرنگی قهرمانی جهان در صربستان، محمدرضا گرایی در وزن 63 کیلوگرم صاحب مدال نقره شد و محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم نیز به مدال برنز جهان رسید.

وب‌گاه عصر ایران

سردار اشتری گفت: هیچ مشکل امنیتی در پایانه‌ها وجود ندارد. البته ازدحام زیاد است اما حرکت روان و عادی است.