دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

گردشگری و میراث فرهنگی

گردشگری و میراث فرهنگی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون میراث‌فرهنگی طی نامه‌ای به استاندار آذربایجان غربی مراتب ثبت ملی «غار قره دلیک روستای جبیکلو» در فهرست میراث طبیعی ملی را ابلاغ کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

زائرانی که به صورت اینترنتی درحال خرید بلیت مسیرهای هوایی اربعین باشند و مبلغ را پرداخت کنند اما بلیت برای آنها صادر نشود شرکت هواپیمایی موظف است تمام هزینه پرداخت‌شده را به زائر بازگرداند.

خبرگزاری دانا

رئیس میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زنجان گفت: خروج فاضلاب آلوده بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها از موتور خانه رختشویخانه با محتویات دستکش و سرنگ و همچنین نشست ساختمان و زمین در این منطقه از جمله مهمترین نگرانی‌های میراث فرهنگی است.

خبرگزاری مهر

رئیس صندوق توسعه ملی با بیان اینکه بانک تسهیلات دهنده نیست، گفت: صندوق توسعه ملی صندوقی ارزی است که با وجود فراز و نشیب‌های بهای ارز، همچنان باید مطالبات آن به صورت ارزی پس داده شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گزارش آماری عملکرد تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر و فعالیت های دیگر این مجموعه طی سه ماه گذشته منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

نمایشگاه «نقش راستان»؛ مجموعه آثار حسن روح الامین و پرده های قدیمی عاشورایی 20 شهریور تا پنجم مهرماه در کوشک باغ هنر برگزار می شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: 180 فرصت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری به منظور جذب و سهولت کار سرمایه گذاران تدوین و در قالب کتابچه ای در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بیست و دومین نشریه روایت تهران با عنوان «قصه سعادت‌آباد تا طرشت» منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جمهور آیین نامه اصلاحی شورای هنر که در جلسه 24 اسفند 1400 شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید را برای اجرا ابلاغ کرد.

خبرگزاری دانا

فلاح پور گفت: 6 روستای گردشگری کوهسار گازرسانی و تامین مخازن آب در این مناطق انجام شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: به دلیل اختلال اینترنتی و مشکلی که در زیرساخت فروش بلیت به وجود آمد، زائرانی که به صورت اینترنتی درحال خرید بلیت مسیرهای هوایی اربعین باشند و مبلغ را پرداخت کنند اما بلیت برای آنها صادر نشود شرکت هواپیمایی موظف است تمام هزینه پرداخت‌شده را به زائر بازگرداند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایشگاه «نقش راستان»؛ مجموعه آثار حسن روح الامین و پرده های قدیمی عاشورایی 20 شهریور تا پنجم مهرماه در کوشک باغ هنر برگزار می شود.

خبرگزاری دانا

پروژه ای که سال 87 کلنگش بر زمین خورد و قرار بود نگین تجاری فرهنگی شمال ایران باشد ولی اکنون بعد از گذشت 14 سال به زخمی برای قائم شهر و مسولانش تبدیل شده است.

وب‌گاه الف

بانک مرکزی در بخشنامه‌ای 16 بانک دیگر را به ارائه خدمات ارز اربعین به متقاضیان مکلف کرد.

وب‌گاه ورزش سه

شش رئیس انجمن و کمیته فدراسیون ورزش‌های همگانی در اعتراض به تصمیمات غیرکارشناسی وزارت ورزش و جوانان استعفا کردند.