دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

گردشگری و میراث فرهنگی

گردشگری و میراث فرهنگی

خبرگزاری دانا

شش رئیس انجمن و کمیته فدراسیون ورزشهای همگانی در اعتراض به تصمیمات غیرکارشناسی وزارت ورزش و جوانان استعفا کردند.

وب‌گاه الف

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تهیه بلیت پروازهای اربعین خارج از سایت رسمی شرکت های هواپیمایی مورد تایید نیست و مسافران در هنگام خروج از کشور با مشکل مواجه خواهند شد.

خبرگزاری دانا

سیامک آزادی گفت: با توجه به ظرفیت بالای استان کرمانشاه بنا داریم حداقل 5 خانه خلاق را راه اندازی کنیم و امیدواریم و تا پایان امسال بخش اول آن را به بهره برداری برسانیم.

خبرگزاری دانا

سید عزت الله ضرغامی ضعف در زیر ساخت های سیستم حمل و نقل هوایی و ایرلاین ها را یکی از موانع جدی در بخش توسعه گردشگری برشمرد.

خبرگزاری تسنیم

شش رئیس انجمن و کمیته فدراسیون ورزش‌های همگانی در اعتراض به تصمیمات غیرکارشناسی وزارت ورزش و جوانان استعفا کردند.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای مازندران به عنوان یکی از اهرم‌های توسعه این استان پرتردد با تخصیص 2 هزار و 100 میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور، این روزها به اولولویتی جدی در برنامه‌های کاری وزارت راه و شهرسازی تبدیل شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران در آستانه دستیابی به صنعت تولید هواپیمای مسافربری قرار دارد و ناوگان هوایی کشور به خودکفایی می رسند؟ اگر وعده ساخت 8 هواپیمای مسافربری سید ابراهیم رئیسی واقعیت داشته باشد یعنی ایران به این توانایی بزرگ که خارج از توان خیلی از ابرقدرت ها مثل کشور چین است، دست یافته، خبرآنلاین این گذاره را بررسی کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری اظهار داشت: 250مجوز پرواز به صورت برنامه‌ای و 750 پرواز فوق‌العاده صادر شده است و تعداد پروازها در روزهای نزدیک اربعین به روزانه 70 پرواز نیز خواهد رسید.

خبرگزاری مهر

شش رئیس انجمن و کمیته فدراسیون ورزشهای همگانی در اعتراض به تصمیمات غیرکارشناسی وزارت ورزش و جوانان استعفا کردند.

خبرگزاری مهر

بجنورد - وزیر میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به عدم توزیع مناسب پروازها در کشور، گفت: اکنون مشکل جدی تأمین اتوبوس و پرواز برای گردشگران خارجی و یا داخلی داریم.

خبرگزاری مهر

یک مقام مسئول گفت: بلیت پروازهای اربعین فقط با نرخ مصوب 6 میلیون تومان فروخته شده و پرواز چارتری نجف در بازه زمانی 15 تا 31 شهریور نداریم.

وب‌گاه گسترش

طبق اعلام بانک مرکزی، علاوه بر 5 بانک عامل قبلی، تمامی شعب ارزی 16 بانک دیگر را هم با اولویت شهر تهران و کلان شهرها مکلف کرد تا ارز اربعین را با نرخ توافقی به زائران عرضه کنند.

خبرگزاری دانا

دره گردو یک منطقه نمونه گردشگری است که با وسعت 100 هکتار در جنوب شهر اراک قرار دارد و از آب و هوای مناسب، طبیعت بکر و مسیر دسترسی آسان برخوردار است.

خبرگزاری دانا

عشق و ارادت کردستانی‌ها به خاندان رسول الله (ص) در طول تاریخ مثال زدنی بوده و از دیرباز تاکنون مردم این دیار اعم از شیعه و سنی با حرمت و احترام به اهل بیت پیامبر (ص) نگریسته‌اند و در ایام و مناسبت‌های مختلف نام و یاد این بزرگواران را گرامی می‌دارند.