دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

گردشگری و میراث فرهنگی

گردشگری و میراث فرهنگی

وب‌گاه خبر آنلاین

گجت نیوز نوشت: امسال در نمایشگاه خودرو مشهد، خودروهای چینی و نسخه‌های جدید برخی از خودروهای ایرانی حضور پررنگی داشتند اما شاید جذاب‌ترین بخش این نمایشگاه برای خیلی‌ها، بخش خودروهای کلاسیک بوده باشد!

خبرگزاری تسنیم

رئیس مؤسسه باستان‌شناسی دانشگاه تهران گفت: با یک جست‌وجوی ساده در اینترنت در خواهیم یافت که کشورهای حاشیه خلیج فارس از امارات، کویت و عربستان گرفته تا عراق و حتی ترکیه، به بازاری برای حراج و فروش آثار تاریخی و فرهنگی ایران‌زمین بدل شده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

معاون گردشگری "طرح مانع‌زدایی از توسعه صنعت برق" را موجب افزایش قابل ملاحظه تعرفه‌های بخش گردشگری عنوان کرد و این طرح را مغایر با ماده 8 قانون توسعه که به عنوان قانون خاص برای حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری در نظر گرفته شده است، دانست.

وب‌گاه مشرق نیوز

در تازه‌ترین تحول، مرکز پژوهش‌های مجلس با انتشار یک گزارش تحلیلی تازه، علامت سؤال بزرگی را درباره این طرح مطرح کرده و می‌گوید: این طرح برای اجرا دست‌کم 14میلیارد دلار سرمایه‌گذاری نیاز دارد.

خبرگزاری مهر

برادران امیدوار در دل جنگل‌های آفریقا وقتی سیاه پوستان را در حال حمل تنه درختی دیدند، با وینچستر به آنها گلوله شلیک کرده‌اند. جهانگردی با شعار صلح جهانی چه نسبتی با اسلحه دارد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی از لغو ویزای گروهی ایران و روسیه از ابتدای سال 2023 خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - برنامه‌های رویداد "اردبیل 2023" یعنی معرفی این شهر به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو سازمان اکو در این سال میلادی، از اواخر آذرماه امسال آغاز خواهد شد و بهره‌مندی از فرصت‌های اقتصادی و گردشگری این اتفاق مبارک، می‌تواند پیشرانی برای توسعه و پیشرفت همه جانبه استان باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدافعان امنیت مردم در حالی گاه به گاه شهید می‌شوند که همچنان مظلوم هستند و قوانین به‌کارگیری سلاح از سوی این مدافعان نیز خلل‌های فراوانی دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با پایان هفته دولت، حالا می‌توان گفت که کابینه ابراهیم رئیسی یک‌ساله شده است و وزرای دولت او یک سال است که بر مسند وزارت قرار گرفته‌اند. ارزیابی عملکرد وزیرانی که با رأی بالا، مورد اعتماد مجلس قرار گرفتند پس از یک سال تا حد خوبی امکان‌پذیر است. البته در میان این وزرا، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش کمی دیرتر و از آذرماه آغاز به کار کرد و حجت عبدالملکی، وزیر سابق کار نیز به دلیل استعفا...

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه ملایر گفت: برگزاری مستمر جشنواره‌ها و رویدادهای گردشگری این شهرستان به ویژه جشنواره سنتی شیره‌پزی مانیزان موجب رونق صنعت گردشگری دراین شهرستان می شود.

وب‌گاه تابناک

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

از امروز 15 شهریور به طور رسمی عملیات جابه جایی زائران اربعین در بخش های مختلف هوایی و جاده ای آغاز می شود و فروش تمامی بلیت ها با نرخ مصوب خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین مصحفی اظهار داشت: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته شرکت‌های هواپیمایی موظف شدند براساس مصوبه سازمان هواپیمایی کشوری نسبت به فروش بلیت پرواز‌های اربعین از طریق سایت‌های خود اقدام کنند و فروش از طریق دفاتر خدمات مسافرتی ممنوع بوده است. وی با بیان اینکه 15 شرکت هواپیمایی با توجه به ناوگان موجودشان مجاز به فروش بلیت پرواز‌های اربعین هستند،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

واحدی گفت: امروز هزار زائر حسینی برای اولین بار از مرز تمرچین راهی عتبات عالیات شدند.