یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

گردشگری و میراث فرهنگی

گردشگری و میراث فرهنگی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که شرکت‌های تولیدی و بازرگانی ایران برای صادرات محصولات تولیدی خود باید انجام دهند، تحقیقات بازار و بازاریابی در کشورهای مقصد صادراتی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت میراث فرهنگی با بیان این‌که رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر این وزارتخانه، دی ماه سال گذشته معرفی شده بود، گفت: هیچ‌یک از جلسات برگزار شده این شورا تشریفاتی نبوده‌اند.

وب‌گاه 55 آنلاین

یکی از مناطق گردشگری قشم به ساحل دوطرفه جزایر ناز تعلق دارد. ساحل دوطرفه جزیره قشم یکی از مناطق زیبا و جاذبه‌ای برای گردشگران است

وب‌گاه الف

کربلا این شهر که نامش والاست کارش هم بالا گرفته در دنیای معاصر؛ در 10 روز میزبان بیش از 20 میلیون نفر است و از این نظر بالاتر است از شهرهای توریستی مشهور دنیا یعنی لندن و پاریس و رُم.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: در پی ادعای معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر مبنی بر تذکر رئیس‌جمهوری به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که این موضوع صحت نداشته و چنین تذکری از سوی رئیسی، ریاست جمهوری به مهندس عزت‌الله ضرغامی داده نشده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با توجه به ایجاد مشکلات ناشی از ازدحام جمعیت در پایانه های مرزی، دولت باید برای بازگشت زائران اربعین از مرزها به شهرهای مبدا برنامه‌ریزی لازم را انجام دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: زواری که قصد برگشت از فرودگاه نجف به ایران را دارند، با توجه به ازدحام در ورودی فرودگاه به‌علت بررسی‌های امنیتی، پنج ساعت قبل از پروازشان به فرودگاه نجف مراجعه کنند تا از پرواز جا نمانند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حسام قربانعلی، سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران تاکید کرد که با توجه به ازدحام در ورودی فرودگاه به‌علت بررسی‌های امنیتی، 5 ساعت قبل از پروازشان به فرودگاه نجف مراجعه کنند تا از پرواز جا نمانند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

متولی گفت: مقدمات معرفی دبیر و اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر این وزارتخانه به ستاد مرکزی در حال انجام است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با دستور معاون اول رییس جمهور، سه فروند هواپیما طی امروز و فردا نیازهای زائران از جمله آب، موادغذایی و دارو را به فرودگاه‌های نجف و بغداد منتقل می‌کنند و این امدادرسانی به طور مستمر ادامه دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خیلی از تسهیلات ایجاد شده، منتهی باید پیش بینی انبوه جمعیت می شد. برای کسانی که تجربه مدیریت دارند، پیش بینی این ترافیک ناشی از هجوم جمعیت جزو بدیهیات است. اگر نسبت به تعداد کسانی که باید به مرز عزیمت می کردند، برنامه ریزی مناسب می شد، این مشکلات عدیده پدید نمی آمد و تردد زائران به راحتی انجام می شد.

خبرگزاری مهر

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: از 15 شهریور تا کنون 240 پرواز اربعین از ترمینال سلام این فرودگاه انجام شده است.

وب‌گاه فرارو

مهدی متولی در عین حال گفت: مقدمات معرفی دبیر و اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر این وزارتخانه به ستاد مرکزی در حال انجام است.