سه‌شنبه 1 خرداد 1403

گردشگری و میراث فرهنگی

گردشگری و میراث فرهنگی

خبرگزاری دانا

مزرعه پرورش شترمرغ به مساحت 20 هکتار در زندان مرکزی بیرجند قرار دارد که زمینه اشتغال برای 20 نفر از مددجویان بطور ثابت و 50 نفر بطور متغییر را فراهم کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، کامبیز ناظریان اظهار داشت: با توجه به اطلاع‌رسانی‌های مکرر انجام شده و اخطار‌های داده شده به مشترکان پرمصرف بخش اداری، تنها طی دیروز و امروز، 6 و 7 تیرماه برق بیش از 200 دستگاه اداری پرمصرف پایتخت که همکاری لازم را در کاهش مصرف برق نداشتند طبق اختیارات حاصل از مصوبه هیئت دولت با اخطار قبلی قطع شد. وی با...

خبرگزاری تسنیم

رییس اتحادیه عطاران، سقط فروشان استان تهران گفت: 1500 واحد عطاری غیر مجوز دار در استان تهران وجود دارد که معمولا فعالیت های غیر مجازی مانند فروش انواع قرص های متادون، قرص برنج، گیاهان دارویی بی کیفیت یا محصولات چاقی، لاغری را به فروش میرسانند.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: با قطع برق 10 اداره و نهاد اداری پرمصرف در شهر تهران طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری مجموع قطعی برق دستگاه‌های اجرایی به 200 دستگاه رسید.

خبرگزاری دانا

عباس زاده با تأکید بر اینکه باغ های رحیم آباد و اکبریه جزو مفاخر شهر بیرجند در حوزه فرهنگ و گردشگری هستند، گفت: آب مورد نیاز برای آبیاری درختان این دو باغ، باید از محل های مختلف تأمین شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بورس اوراق بهادار تهران امروز در یک روند رو به رشد قرار گرفت، به گونه‌ای که شاخص کل در پایان معاملات با افزایش 10 هزار و 359 واحد به رقم یک میلیون و 514 هزار و 425 واحد رسید. همچنین شاخص کل با افزایش 3737 واحد به رقم 421 هزار و 92 واحد رسید. ارزش بازار در بورس تهران به بیش از 5 میلیون و 983 هزار میلیارد تومان رسید. معامله‌گران امروز بیش از 5.9...

خبرگزاری دانا

آیت الله ناصری، امام جمعه یزد، با اشاره به اینکه افزایش آگاهی و اطلاعات راهنمایان گردشگران، عامل مهم جذب گردشگری است گفت: راهنمایان گردشگران داخلی و خارجی با افزایش اطلاعات و دانش خود در زمینه گردشگری در بهبود این صنعت مهم می توانند بسیار اثرگزار باشند.

خبرگزاری تسنیم

تیمی متشکل از اساتید و دانشجویان مدیریت جهانگردی دانشگاه تهران، در بزرگ‌ترین رویداد بین‌المللی ایده و فناوری کشور ترکیه معروف به "یک ایده یک دنیا" موفق به کسب مدال طلا در زیرگروه سیستم‌های هوشمند و اینترنت اشیا شدند.

وب‌گاه عصر ایران

ترکیه که از ما هم بیشتر گردشگر دارد و مثل ما گردشگران زیادی از کشورهای همسایه‌اش دارد، قیمت‌ها را دو برابر و یا ارزی کرده است؟ ترکیه تورم ندارد؟ مشکل سیاسی و اقتصادی ندارد؟

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس مناطق پنجگانه حفاظت شده پیرامون منطقه آزاد ظرفیت های ارزشمندی است که باید به صورت اصولی و برنامه ریزی شده از این ظرفیت ها حفاظت شود، گفت: ارس می‌تواند به عنوان الگوی ملی در مباحث گردشگری و زیست محیطی مطرح شود.

خبرگزاری دانا

«کیله شین» از گردنه خان با اراضی شهرستان بانه همجوار است و دارای مراتع با پوشش گیاهی عالی جهت دامداری و حتی مشاغلی همچون زنبورداری و باغداری است.

خبرگزاری دانا

فرماندار بویراحمد از بالغ بر 2هزار ساخت‌وساز غیرمجاز و خارج از حریم در شهر یاسوج و حومه خبر داد و گفت: واگذاری زمین برای قبرستان‌های جزیره‌ای در این شهرستان ممنوع است.

خبرگزاری مهر

وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی «نخستین نکوداشت مفاخر میراث‌فرهنگی کشور» را چهاردهم تیر ماه 1401 برگزار می‌کند.

خبرگزاری دانا

پرداخت بدهی‌های دستگاه‌های اجرایی به شهرداری یاسوج ظرفیت مهمی برای رشد و توسعه شهر در شرایط نبود اعتبارات است و در این راستا شهردار باید نسبت به این موضوع اقدام کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: در سفر به ترکیه در خصوص نحوه تبادل زندانیان و تسهیل امور کنسولی، رایزنی‌های مفیدی صورت گرفت.