جمعه 10 فروردین 1403

گردشگری

گردشگری

وب‌گاه عصر ایران

جواد عبدلی رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آران و بیدگل گفت: تنها برای گردشگرانی که قبلا اقامت در مجموعه‌های گردشگری در کویر را رزرو کردند، ورود آزاد بوده و برای سایر گردشگران ورود به کویر ممنوع خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از مناسب سازی 7 بوستان پایتخت برای اسکان نوروزی مسافران خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آران و بیدگل گفت: ورود گردشگران به مناطق کویری از جمله مرنجاب و سیازگه از 19 الی 23 ماه مبارک رمضان با تصمیم ستاد خدمات سفر شهرستان و با هدف حفظ حرمت شب های قدر و ماه مبارک رمضان ممنوع شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی اعلام کرد: در زمان حاضر میانگین ضریب اشغال هتل ها و اماکن اقامتی این استان 70 درصد است که با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه بیشتر از پیش بینی هاست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاندار آذربایجان شرقی در جریان روند اجرای پروژه‌های بزرگ زیرساختی شهرداری تبریز قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت منات آذربایجان در جریان معاملات بازار ارز تهران خلاف روند روز گذشته افزایش یافت و با ورود دوباره به کانال 36 هزار تومان، 36120 تومان ارزش گذاری و معامله شد.

وب‌گاه فرارو

«امین‌لشکر»، از رجال دربار قاجار، نام کاملش «میرزا قهرمان قمشه‌ای اصفهانی امین‌لشکر» بود، که در سال 1292 قمری وزیر گمرکات و رئیس خالصجات بود و در آن سال‌ها عمارت آجری وسیع زیبا و بسیار مجللی را در ضلع شرقی میدان توپخانه بنا کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

تاج عمارت قاجاری «امین‌لشکر» به همراه بخش‌های دیگری از این خانه فروریخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تاج عمارت قاجاری «امین‌لشکر» به همراه بخش‌های دیگری از این خانه فروریخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تاج عمارت قاجاری «امین‌لشکر» به همراه بخش‌های دیگری از این خانه فروریخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هشتمین روز از بهار در حالی به ساعات پایانی نزدیک شده است که قیمت‌ها در بازار تهران صعودی شدند و قیمت منات آذربایجان با ورود دوباره به کانال 36 هزار تومان به 36120 تومان رسید.

وب‌گاه گسترش

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرد که پس از افزایش نرخ ورودی موزه‌ها، گروه‌هایی که حق بلیت رایگان یا نیم‌بها را دارند، مشمول این تغییرات قیمت خواهند بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تورم متوسط بالای 20 درصد را باید به عنوان مهم‌ترین معضل اقتصاد ایران طی چهار دهه گذشته دانست که آتش بر توشه تولیدکنندگان و قدرت خرید مصرف‌کنندگان زده است.