پنج‌شنبه 12 مهر 1403

یک مسوول بوشهری: مکتب حضرت امام و رهبری قابل تفکیک نیست

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
یک مسوول بوشهری: مکتب حضرت امام و رهبری قابل تفکیک نیست

بوشهر - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلغات اسلامی استان بوشهرگفت: شهید قاسم سلیمانی شاگرد مکتب حضرت امام بود و ما نمی‌توانیم بین مکتب حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری تفکیک و تفاوتی قائل شویم.

حجت الاسلام یوسف جمالی روز چهارشنبه در آئین بزرگداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و 15 خرداد در بوشهر افزود: مکتب حضرت امام مکتب مقاومت است، مقاومت، پایمردی و ایستادن در مقابل هرچیزی که رنگ و بوی به غیر از رنگ و بوی خدا دارد.

وی اظهار داشت: حضرت امام (ره) به ما یاد دادند در مسیر تکلیف ذره‌ای در ابعاد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی عقب نشینی نکنیم.

جمالی با اشاره به اینکه مکتب مقاومت مولد است، بیان کرد: مولد یعنی کسی مثل خودمان را ایجاد و تربیت کنیم و شهدا اینگونه بودند، کسانی که در جبهه مقاومت هستند خداوند محبت آنها را در قلوب مردم قرار می دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلغات اسلامی استان بوشهر گفت: شهید عاشوری از شهدای مبارز قبل از انقلاب در عین حالی که می‌دانست ترور می‌شود ولی مقاومت کرد و ایستاد و الان برای جوانان و اقشار مردم الگو است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره بوشهر گفت: مقاومت در استان بوشهر فرهنگ شده است که این موضوع خیلی مهم است و باید این جمله را با آب طلا در ورودی بوشهر نوشته شود. جمالی اظهارداشت: چون مردم ما قدر حضرت امام (ره) را دانستند و 15 خرداد جان خود را نثار ایشان کردند، خداوند متعال نیز به شکرانه این قدردانی، ما را به وجود رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای متنعم کرد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*