دوشنبه 16 مهر 1403

101 دستگاه خودرو در ورودی‌های میاندوآب جریمه شدند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
101 دستگاه خودرو در ورودی‌های میاندوآب جریمه شدند

مهاباد - ایرنا - فرمانده انتظامی میاندوآب با تاکید بر اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی گفت: طی چهار روز گذشته و در راستای اجرای طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرها، 101 دستگاه خودرو در ورودی‌های این شهرستان جریمه شدند.

سرهنگ حسن شیخ‌نژاد روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد 39 خودرو جریمه یک میلیون تومانی و 62 دستگاه خودرو نیز جریمه 200 هزار تومانی شدند.

وی با بیان اینکه مردم همکاری خوبی در اجرای طرح جامع محدودیت های کرونایی تاکنون داشتند، افزود: در اعمال محدودیت‌ها در تردد خودروها، مردم همکاری خوبی داشتند و ترددها کمتر شده است.

فرمانده انتظامی میاندوآب اضافه کرد: در همین راستا 40 دستگاه خودرو و موتورسیکلت فاقد مدارک و پلاک نیز توقیف، 390 واحد صنفی تذکر دریافت و 40 باب واحد صنفی هم به علت بی‌توجهی به محدودیت‌های کرونایی پلمب شده است.

سرهنگ شیخ نژاد از کشف 420 قطعه مرغ زنده قاچاق در ایست بازرسی شهید محمدنژاد این شهرستان خبر داد و بیان کرد: در راستای اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونای شهرستان محدودیت‌های تردد بین شهرستانی برای کنترل ورود و خروج خودروهای بومی و غیربومی در پنج نقطه ورودی‌های شهر "میاندوآب" با هدف کاهش زنجیره شیوع کرونا از اول آذرماه به مدت 2 هفته اجرا می‌شود.

سرهنگ شیخ‌نژاد افزود: طبق تصمیم ستاد، در صورت ورود خودرو با پلاک غیر بومی یک میلیون تومان جریمه شده و همچنین تردد خودروهای شخصی با پلاک بومی از ساعت 9 شب تا چهار بامداد به مدت 2 هفته در سطح شهرستان ممنوع بوده در صورت مشاهده در سطح شهر توسط عوامل گشت و پایش از طریق دوربین های مداربسته، برابر مقررات 200 هزار تومان اعمال قانون می‌شوند.

به گزارش ایرنا، محدودیت‌های جدید کرونایی از اول آذر همزمان با سراسر کشور آغاز شده و حداقل تا 14 آذرماه جاری ادامه دارد؛ شهرستان میاندوآب در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*