چهارشنبه 18 مهر 1403

111 محکوم جرایم مالی غیرعمد زنجان در انتظار رهایی از زندان هستند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
111 محکوم جرایم مالی غیرعمد زنجان در انتظار رهایی از زندان هستند

زنجان - ایرنا - مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان زنجان گفت: 111 نفر از محکومان جرایم مالی غیرعمد این استان در جشن گلریزان امسال، منتظر کمک‌های خیران برای رهایی و آزادی از زندان و بازگشت به آغوش گرم خانواده هستند.

علاءالدین کریمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیران در مرحله اول، 21 نفر از زندانیان که محکومیت آن‌ها بین 20 تا 40 میلیون تومان است آزاد شده و بقیه زندانیان در مرحله بعدی آزاد می‌شوند.

وی گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و ممنوعیت برگزاری برنامه‌های تجمعی در راستای فاصله‌گذاری اجتماعی، جشن گلریزان به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود.

کریمی اظهار داشت: جشن گلریزان در تمام حوزه‌های قضایی استان زنجان برگزار شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان زنجان خاطرنشان کرد: مردم نوع‌دوست و خیران استان زنجان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 022413739700 و یا شماره کارت 6037991899973626 به نام ستاد دیه استان زنجان واریز کنند.

وی افزود: کمک‌های مردم به هر اندازه که باشد در آزادی تک‌تک زندانیان، موثر بوده و مردم مومن و خیرخواه استان زنجان همواره در همدلی و نوع‌دوستی پیشگام بوده‌اند.

کریمی ادامه داد: آزادی زندانیان و بازگشت آن‌ها به آغوش گرم خانواده ضمن کاهش آمار جمعیت کیفری به کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز کمک می‌کند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان زنجان گفت: در جشن گلریزان سال گذشته 179 نفر از محکومان جرایم مالی غیرعمد از محل کمک‌های مردمی آزاد شدند که امسال این تعداد 111 نفر است.

*س_برچسب‌ها_س*