یک‌شنبه 8 مهر 1403

12 هزار و 600 نازل سوخت استان مرکزی نظارت فنی شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
12 هزار و 600 نازل سوخت استان مرکزی نظارت فنی شد

اراک - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: 12 هزار و 600 نازل بنزین و نفت‌گاز و تلمبه‌های عرضه سوخت این استان با هدف ارایه خدمات کیفی نظارت فنی شد.

«سعید جمشیدی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: پایش و انجام تست‌های کمیتی بر روی نازل‌های بنزین و نفت‌گاز از سوی کارشناسان این شرکت با هدف رعایت حقوق شهروندی و اطمینان از کالیبره بودن تلمبه های مربوطه انجام شده است.

وی ادامه داد: ماهانه به‌طور متوسط یک‌هزار نازل جایگاه‌های مختلف استان مرکزی رصد فنی می‌شود و انجام تست‌های کمیتی به صورت مستمر روی آن‌ها صورت می‌گیرد که این اقدام ضمن اطمینان از صحت خروجی هر نازل به‌هنگام سوخت‌گیری می‌توان رضایت مراجعان را افزایش داد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: 91 جایگاه عرضه سوخت در استان مرکزی وجود دارد و شهروندان در صورت داشتن هرگونه شکایت از خدمات ارایه شده می‌توانند با مرکز 09627تماس بگیرند.

جمشیدی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: 300 بسته معیشتی از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی در راستای رزمایش کمک مومنانه در نقاط محروم شهرستان شازند توزیع شد.

وی بیان کرد: 45 کارت هدیه نقدی یک میلیون و 500 هزار ریالی نیز از سوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی بین کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست منطقه هندودر از توابع شازند در ایام شیوع کرونا توزیع شده است.

بیش از 800 نفتکش در شرکت ملی پخش‌فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

روزانه 2 میلیون 600 هزار لیتر گازوئیل و یک میلیون 700 هزار لیتر بنزین در جایگاه‌های سوخت استان مرکزی عرضه می‌شود.

90 جایگاه سوخت در نقاط مختلف شهری و بین‌راهی در استان مرکزی خدمات ارایه می‌کنند.

*س_برچسب‌ها_س*