دوشنبه 16 مهر 1403

1300 بسته کمک معیشتی بین نیازمندان تربت‌حیدریه توزیع شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
1300 بسته کمک معیشتی بین نیازمندان تربت‌حیدریه توزیع شد

تربت‌حیدریه - ایرنا - مسوول بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه تربت‌حیدریه از توزیع هزار و 300 بسته کمک معیشتی بین نیازمندان این شهرستان در آخرین روز هفته بسیج خبر داد.

سرگرد اسماعیل خسروی روز پنجشنبه در حاشیه توزیع این بسته‌های کمک معیشتی به خبرنگار ایرنا گفت: در آخرین روز هفته بسیج که به روز "خدمت مومنانه و ایثارگری" نامگذاری شده است و در راستای تحقق فرامین رهبری مبنی بر اجرای رزمایش کمک مومنانه، این بسته‌های کمک معیشتی با مشارکت و همراهی بسیجیان حوزه‌ها، پایگاههای بسیج مقاومت و خیران، بین نیازمندن و آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا توزیع شده است.

وی ارزش ریالی بسته‌های کمک معیشتی توزیع شده بین نیازمندان تربت‌حیدریه را در مجموع چهار میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: ارزش ریالی هر یک از این بسته‌های غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب و گوشت، سه میلیون ریال است.

مسوول بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه تربت‌حیدریه با بیان اینکه این بسته‌های کمک معیشتی با اولویت اقشار آسیب دیده ناشی از کرونا بین نیازمندان حاشیه شهر تربت‌حیدریه توزیع شد، ادامه داد: از ابتدای شیوع و هه‌گیری بیمای کووید 19 تاکنون 2 هزار و 400 بسته کمک معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان این شهر توزیع شده است.

وی گفت: در دهمین مرحله کمک‌های مومنانه و در چهارمین روز گرامیداشت هفته بسیج نیز به همت خیران قرارگاه جهادی شهید سلیمانی، 300 بسته کمک معیشتی بین نیازمندان حاشیه شهر تربت‌حیدریه توزیع شد.

مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت‌حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س*