چهارشنبه 18 مهر 1403

14 خودرو با پلاک مخدوش در قزوین شناسایی شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
14 خودرو با پلاک مخدوش در قزوین شناسایی شد

قزوین - ایرنا - سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: 14 خودرو با پلاک مخدوش شده برای تردد غیرمجاز در ساعات محدودیت های کرونایی از سوی دوربین های نظارتی شناسایی و مشخصات آنها در اختیار پلیس قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، شیما زرآبادی‌پور روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: در طرح محدودیت تردد شبانه از ساعت 21 شب تا 4 صبح که از یکم آذرماه در حال اجرا است، پلاک‌های مخدوش خودروهای متخلف علاوه بر پلیس، از سوی دوربین های نظارتی ثبت و شناسایی می‌شوند.

وی اظهار داشت: بر این اساس تاکنون علاوه بر سایر خودروهای متخلف، تصاویر 14 پلاک مخدوش و مخفی‌شده به وسیله دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک ثبت شده است.

این مسوول حوزه مدیریت شهری قزوین اضافه کرد: در ادامه این روند و پس از ارسال اطلاعات به پلیس راهور، پلیس تصاویر یاد شده را با بانک اطلاعاتی خود تطبیق می‌دهد که نتیجه آن شناسایی فرد خاطی و اعمال قانون است.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با بیان اینکه این که محدودیت های تردد خودرو با هدف کاهش میزان شیوع ویروس کرونا انجام می شود، اظهار امیدواری کرد با مشارکت و همراهی شهروندان، اقدامات یاد شده موثر واقع شود.

90 دستگاه دوربین نظارت تصویری، 30 دستگاه دوربین‌های ثبت تخلف سرعت و 6 دستگاه دوربین ثبت عبور از چراغ‌قرمز در سطح شهر قزوین نصب و فعال است.

*س_برچسب‌ها_س*