چهارشنبه 11 مهر 1403

15 درصد از دانش آموزان دلیجان قادر به استفاده از آموزش در فضای مجازی نشدند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
15 درصد از دانش آموزان دلیجان قادر به استفاده از آموزش در فضای مجازی نشدند

خمین - ایرنا - رئیس آموزش و پرورش دلیجان گفت: 15 درصد از دانش آموزان این شهرستان به علت نداشتن اینترنت و تلفن همراه هوشمند نتوانستد از آموزش در فضای مجازی در زمان تعطیلی مدارس استفاده کنند.

«مهدی دلاوری» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیشترین تعداد دانش آموزان غیر بهره‌مند دلیجان از آموزش در فضای مجازی ساکن روستا و یا اتباع بیگانه هستند، که به منظور ایجاد فرصت برابر برای همه دانش اموزان شهری و روستایی؛ یکصد لوح فشرده محتوای آموزشی تهیه و برای آنان ارسال شد.

وی اظهار داشت: با وجود تعطیلی مدارس، آموزش تعطیل نشد و پنج هزار و 500 دقیقه محتوای آموزشی برای تمام مقاطع تحصیلی از سوی آموزش و پرورش شهرستان دلیجان تهیه و در فضای مجازی منتشر شد. وی با اشاره به تشکیل کمیته محتوای آموزشی در اسفند پارسال در آموزش و پرورش دلیجان گفت: 70 معلم این شهرستان تولید محتوای آموزشی در زمان شیوع بیماری کرونا را بر عهده داشتند.

رئیس اموزش و پرورش دلیجان گفت: امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم به صورت هماهنگ با سراسر کشور و با رعایت موارد بهداشتی برگزار می‌شود و تمام حوزه‌های امتحانی قبل از ورود دانش آموزان ضدعفونی می‌شود.

شیوع ویروس کرونا مدارس سراسر کشور را از اسفند پارسال تعطیل کرد.

دلیجان در جنوب استان مرکزی واقع شده و دارای 9 هزار و 350 دانش آموز در 80 واحد آموزشی است.

بر اساس اعلام کیانوش جهانپور رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، 167 هزار و 156 نفر تا 16 خرداد 99 به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 63 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به هشت هزار و 134 نفر رسید.

*س_برچسب‌ها_س*