چهارشنبه 18 مهر 1403

15 قلیان‌سرای متخلف در ورامین پلمب شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
15 قلیان‌سرای متخلف در ورامین پلمب شد

تهران - ایرنا - رییس اتاق اصناف ورامین از پلمب 15 قلیان‌سرا به دلیل عدم توجه به محدودیت اعمال شده در فعالیت این واحدها به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

سیدعباس میری روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس مصوبه کارگروه مقابله با شیوع ویروس کرونا شهرستان ورامین، فعالیت تمامی قلیان‌سراهای شهرستان ورامین تا اطلاع ثانونی ممنوع است و هر گونه فعالیت در این ایام، تخلف و جرم محسوب می‌شود. وی اظهار کرد: بازرسان اتاق اصناف شهرستان ورامین به طور مستمر با حضور در مناطق مختلف شهرستان، فعالیت این واحدهای صنفی را مورد ارزیابی قرار داده و در صورت مشاهده هر گونه فعالیت، به دلیل تذکرات ارائه شده از قبل، با آنان برخورد کرده و واحدهای متخلف را پلمب می‌کنند. میری گفت: طی هفته جاری، بازرسان اتاق اصناف در بازرسی‌های خود، 15 قلیان‌سرا را که به فعالیت غیرقانونی خود ادامه می‌دادند شناسایی کرده و نسبت به پلمب آن اقدام کردند. وی افزود: هم اکنون فعالیت تمامی تالارها و رستوران‌های شهرستان ورامین به دلیل ممانعت از اجتماع مردم تعطیل شده است و این صنوف نیز تلاش دارند با وجود ضررهای مالی ناشی از تعطیلی، سهم خود را در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام داده باشند. رئیس اتاق اصناف ورامین تأکید کرد: بادستور کارگروه مقابله با شیوع ویروس کرونا، فعالیت کلیه بازارهای روز در مناطق مختلف شهرستان ورامین ممنوع است و از شهروندان نیز درخواست می‌شود از مراجعه به محل برپایی این بازارها خودداری کنند. ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

به گزازرش ایرنا، در 24 ساعت گذشته 591 نفر در 24 ساعت گذشته مبتلا شدند و از 23327 مورد نمونه 3513 نفر مبتلا به کرونا هستند که از تعدا مبتلایان 739 نفر بهبود یافته و 107 نفر جان خود را از دست داده اند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*