پنج‌شنبه 19 مهر 1403

265 کیلوگرم پیش‌ساز مواد محترقه در زنجان کشف شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
265 کیلوگرم پیش‌ساز مواد محترقه در زنجان کشف شد

زنجان - ایرنا - رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: میزان پیش‌ساز مواد محترقه و منفجره کشف شده از سوی پلیس این استان به 265 کیلوگرم رسید.

سرهنگ حسن درستی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای مقابله با قاچاقچیان و واردکنندگان مواد محترقه غیرمجاز به کشور و در پی اطلاعات واصله مبنی بر انتقال محموله مواد پیش ساز از نوع سرنج و اکلیل، کشف این مواد در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی یادآورشد: به همین منظور ماموران انتظامی با انجام کارهای پلیسی موفق شدند یک فرد مشکوک را با یک دستگاه خودروی سواری پراید در حال تردد در آزادراه زنجان - قزوین شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از این خودرو 115 کیلوگرم پیش ساز مواد محترقه را کشف و ضبط کنند.

درستی اظهار داشت: در این رابطه یک نفر به عنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور رسیدگی و اعمال قانون، تحویل مراجع درستی افزود: پلیس با کسانی که بخواهند با قاچاق مواد محترقه نظم، امنیت و آرامش جامعه و جان افراد را به خطر بیندازند برابر با قانون و مقررات به شدت و بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد کرد. از اواخر آذرماه سالجاری تاکنون 265 کیلوگرم پیش‌ساز مواد محترقه (سرنج و اکلیل) و بیش از 685 هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز، از سوی پلیس این استان کشف و ضبط شده است.

*س_برچسب‌ها_س*