پنج‌شنبه 19 مهر 1403

30 درصد از تردد درون شهری تهران کاسته شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
30 درصد از تردد درون شهری تهران کاسته شد

تهران - ایرنا - فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران از همکاری و تعامل بسیار خوب مردم در رعایت محدودیت 2 هفته ای خبر داد و گفت: به طور متوسط 30 از درصد تراکم و تردد درون شهری تهران کاسته شده است.

علیرضا زالی روز چهارشنبه در حاشیه نشست ستاد کرونای تهران در جمع خبرنگاران افزود: حدود 30 درصد حمل و نقل عمومی در تهران خلوت تر شده است.

وی ادامه داد: بیش از 145 هزار بازدید توسط تیم های مشترک با محوریت نیروی انتطامی نشان می دهد که بیش از 90 درصد اصناف پروتکل های بهداشتی را در این محدودیت 2 هفته ای رعایت کردند.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا ادامه داد: از ورود بیش از 33 هزار خودرو در مبادی ورودی شهر تهران جلوگیری شد و 25 هزار تردد شبانه در تهران ثبت شد که این موصوعات نشان می دهد نیروی انتطامی نظارت خوبی بر اعمال محدودیت ها داشته است.

شرایط تهران کماکان ناپایدار و شکننده است

زالی ادامه داد: شرایط استان تهران کماکان ناپایدار و شکننده تلقی می شود و باید با صبر و متانت بیشتر و برنامه سطح بندی شده، تغییرات محدودیت ها در تهران اعمال شود.

وی افزود: در صورتی که تهران از روز شنبه آینده به عنوان شهر نارنجی در نظر گرفته شود، تعدادی از محدودیت ها کماکان استمرار می یابد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*