دوشنبه 16 مهر 1403

32 واحد مسکن مددجویی در شاهین‌دژ واگذار شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
32 واحد مسکن مددجویی در شاهین‌دژ واگذار شد

مهاباد - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ گفت: 32 واحد مسکونی به همت سپاه و بسیج سازندگی تحویل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی این شهرستان شد.

سرهنگ مرتضی کاظمی روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد منزل مسکونی با 32 میلیارد ریال در روستاهای کم‌برخوردار و دورافتاده احداث و در اختیار خانوارهای نیازمند قرار گرفته است.

وی ادامه داد: منازل مسکونی مددجویان در زیربنای 50 مترمربع ساخته شده و دارای امکاناتی همچون کابینت و موکت نیز است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ بیان کرد: همچنین طی یک سال گذشته 88 سری جهیزیه با 22 میلیارد ریال از طرف سپاه به نوعروسان حوزه مقاومت این شهرستان اهدا شده است.

وی بیان کرد: این جهیزیه‌ها شامل 10 قلم وسایل اساسی زندگی شامل یخچال، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، فرش، جاروبرقی، ظروف آشپزخانه، ظروف نسوز، سری کامل قاشق و چنگال، پتو و ظروف غذاخوری بوده که از سوی قرارگاه محرومیت‌زدایی حمزه سیدالشهداء و بسیج سازندگی سپاه شهدا تهیه شده است.

وی با بیان اینکه 2 طرح عمرانی هم روز گذشته به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان افتتاح شد، اضافه کرد: این طرح‌ها شامل 2 دهنه پل ارتباطی است که در روستاهای "قالقانلو" و "اوزان علیا" بخش کشاورز با حضور فرماندار، امام جمعه و شماری از مسوولان این شهرستان با همکاری اداره راهداری افتتاح شد.

سرهنگ کاظمی ادامه داد: بر اساس توافق صورت گرفته بین سپاه و اداره راهداری، تامین شن و ماسه جهت تسطیح راه دسترسی این 2 روستا نیز توسط سپاه شاهین‌دژ و عملیات اجرایی آن توسط اداره راهداری انجام و طی هفته آینده آماده بهره‌برداری خواهد شد.

هفت هزار و 397 نفر در قالب سه هزار و 736 خانوار در شاهین‌دژ، زیرپوشش چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

*س_برچسب‌ها_س*