یک‌شنبه 15 مهر 1403

39 تن برنج احتکار شده در کرمانشاه کشف شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
39 تن برنج احتکار شده در کرمانشاه کشف شد

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 39 تن برنج احتکار شده در شهر کرمانشاه به ارزش سه میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

سردار "علی اکبر جاویدان" روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مبنی بر وجود یک انبار محل احتکار کالا در شهرک دولت آباد کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی انبار محل احتکار کالا شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در جریان این بازرسی که نمایندگان سازمان تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت نیز حضور داشتند، 39 تن برنج خارجی احتکار شده کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله احتکاری کشف شده را طبق نظر کارشناسان سه میلیارد و 500 میلیون ریال ذکر کرد.

وی همچنین از پلمب انبار مورد نظر خبر داد و گفت: یک نفر نیز در این رابطه دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

کشف یک و نیم میلیارد ریال پوشاک قاچاق در کرمانشاه

سردار جاویدان در ادامه از کشف تعداد زیادی کیف، کفش و پوشاک قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد و گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مبنی بر وجود تعداد زیادی پوشاک قاچاق در یک مغازه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

رییس پلیس کرمانشاه ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده موفق به کشف واحد صنفی مذکور در چهار راه ارشاد شهر کرمانشاه شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.

وی تصریح کرد: در این بازرسی، ماموران موفق به کشف 200 عدد کیف، 80 عدد کاپشن و 66 جفت کفش چرم قاچاق که طبق نظر کارشناسان یک میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

سردار جاویدان در پایان گفت: یک متهم در این رابطه دستگیر و برای صدور حکم لازم به دستگاه قضایی معرفی شد.

*س_برچسب‌ها_س*