پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شش شهر خوزستان در روز سه‌شنبه غیر حضوری اعلام شد.

فردا سامانه بارشی ضمن تقویت، نوار غربی و بخش‌هایی از بوشهر و فارس را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

فریدون جنیدی (زاده 20 فروردین 1318)، فرزند بکتاش ایرانی و از پژوهندگان فرهنگ و زبان‌های باستانی ایران است. زمینه تخصصی فعالیتش شاهنامه‌پژوهی است.

یک کاربر در قسمت نظرات برای بهرام رادان نوشت: اولین سلبریتی و بازیگر که آیفون نداره!

امارات، عربستان، کویت و قطر 4 کشوری هستند که تا سال 2030 سالانه 12 میلیارد متر مکعب آب خلیج فارس، معادل کل مصرف آب شرب و صنعت یک سال مردم ایران را نمک‌زدایی کرده و شورابه آن را به دریا می‌ریزند.

چیزکیک میوه‌ای نوعی دسر خنک و خوشمزه است که از ترکیب لایه‌های مختلف تهیه می‌شود. پایه این چیزکیک از بیسکویت یا نان خرد شده و کره تشکیل شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با اشاره به ثبت نام 220 هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در پرند گفت: از این تعداد بیش از 80 هزار نفر واوجد شرایط بودند. پس از طی دو نوبت الحاق زمین هم‌اکنون 33 هزار و 500 واحد در حال ساخت است.

اشتهای کاذب به تمایل به خوردن غذا در شرایطی گفته می‌شود که بدن شما در واقع به کالری یا مواد مغذی نیاز ندارد.

تعطیلی مدارس نوبت صبح در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان تایید شد.

قیمت سکه تمام طرح بهار آزادی 36 میلیون و 790 هزار تومان و همچنین قیمت نیم سکه 23 میلیون و 200 هزار تومان و ربع سکه 14 میلیون 300 هزار تومان رسید.

در این ویدئو شاهد تصاویری از چهره کنونی بازیگران سریال ارباب حلقه ها پس از گذشت 23 سال هستید.

سیگارهای الکترونیکی، که به ویپ هم معروف هستند، دستگاه‌هایی هستند که با گرم کردن مایعی که معمولاً حاوی نیکوتین و طعم‌دهنده‌ها است، بخار تولید می‌کنند. این بخار توسط کاربر استنشاق می‌شود.

این دستور پخت پنکیک، ترکیبی از طعم‌های بهاری و تابستانی را به شما هدیه می‌دهد. پنکیک‌هایی نرم و لطیف با عطر وانیل که با توت فرنگی‌های تازه و برش‌های موز شیرین تزئین شده‌اند.

بهنوش بختیاری چندی است برای یک پروژه فیلم در مشهد حضور دارد و از چهره گریم شده خود عکس به اشتراک می‌گذارد.

ادموند موندی که خود را یک کارآفرین معرفی کرده، در پستهایش سوار بر خودروهای گرانقیمت شده و با آنها ویراژ می‌دهد. به گفته کارشناسان نوع برخورد طوری است که شرکت بیمه خسارت را پرداخت نخواهد کرد و هزینه تعویض و تعمیر نیز سرسام آور خواهد بود.

این گزارش می‌گوید که میزان مصرف کالری نیمی از جمعیت ایرانی‌ها در سال1401 کمتر از حد استاندارد (یعنی 2100کالری در روز) است. از سوی دیگر، همه دهک‌ها از میزان کالری خود نسبت به سال1400 کم کرده‌اند. این کاهش کالری در دهک‌های متوسط شدیدتر بوده است.