جمعه 14 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

حامد آهنگی از نحوه آشنایی رضا ناجی با همسرش سوال می‌پرسد. رضا ناجی می‌گوید که با همسرش نسبت فامیلی دور داشتند و عاشق هم شده و تصمیم به ازدواج گرفتند. و همچنین از علاقه دو نفره شان به یکدیگر گفت.

آزمون استخدامی در 3 گروه مربیان، معلمان ابتدایی و دبیران برگزار می‌شود. این آزمون استخدامی کشور است که با جذب 72 هزار و 119 فرهنگی انجام خواهد شد.

کاشت زعفران فرآیندی است که طی آن پیاز زعفران در زمین یا گلدان کاشته می‌شود تا گیاه زعفران رشد کند و زعفران تولید شود. زعفران ادویه گرانبهایی است که از کلاله گل زعفران به دست می‌آید و به دلیل عطر و طعم منحصر به فردش در آشپزی و داروسازی استفاده می‌شود.

شب آهنگی با اجرای حامد آهنگی در حال پخش است مهمان ویژه این قسمت از برنامه بازیگر محبوب رضا ناجی است.

شهاب‌الدین طباطبایی دبیرکل حزب ندای ایرانیان در واکنش به اظهارات اخیر مهدی نصیری گفته اظهارات مهدی نصیری تکرار یک شوخی بی‌مزه و توهمی است که 1401 هم براندازان خارج نشین برایشان ایجاد شده بود. نه مردم و نه نخبگان سیاسی هیچکدام نگاهشان به بیرون از کشور نیست.

اگر به رمان ایرانی علاقه‌مند هستید در این مطلب 5 کتاب از رمان های پرفروش و معروف ایرانی که بر اساس نظر مخاطبان امتیاز بالایی گرفته‌اند را به شما معرفی می‌کنیم، پس تا پایان مطلب همراه ما باشید.

شیرینی دانمارکی یک شیرینی خوشمزه و محبوب است که معمولاً با لایه‌های لایه‌لایه از خمیر و کره پخته می‌شود و سپس با قند پودری پوشیده می‌شود.

رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه کمیسیون اصل نود مقرر شد اقدامات لازم برای الزام افراد به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان برای صدور دسته چک از سوی بانک مرکزی صورت پذیرد.

با ابلاغ جدید بیمه مرکزی، شرط پرداخت بدهی‌های عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث لغو شده است.

ورود موقت وسایل نقلیه موتوری مسافران و گردشگران خارجی با پلاک بین‌المللی به ایران و تردد در داخل مرزهای کشورمان، با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و پلیس راهور فراجا، بلامانع اعلام شد.

نون خامه ای یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین شیرینی هاست که می توانید به راحتی در خانه آن را تهیه کنید.

رمانتیسم عماد و طوبا، فیلمی به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده، داستانی عاشقانه و در عین حال واقع‌گرایانه از زندگی مشترک زوجی به نام عماد و طوبا را روایت می‌کند.

فیلمی از عادل فردوسی‌پور در فضای مجازی بازنشر شده است که او با اشاره به انتقادات تند خود از امیر قلعه‌نوعی در سال 2007 می‌گوید: «اگر به آن سال برگردم، قطعا به این تندی انتقاد نمی‌کردم.»

کباب تابه ای مرغ یک غذای خوشمزه و ساده‌ای است که می‌توانید در خانه تهیه کنید

تشویق‌های مردم در انتهای فیلم در سالن‌های سینما، همخوانی ترانه علیرضا قربانی با شروع تیتراژ پایان فیلم در سالن‌ها، تقاضای بلیت برای نشستن بر روی زمین در حالی که ظرفیت سالن‌ها تکمیل شده است، از اتفاقاتی هستند که تنها و تنها در ایام رونق و شکوه جشنواره فیلم فجر سال‌های دور شاهد بودیم.

2 روز پیش بود که در جریان حضور شهردار تهران در صحن شورای شهر، بگومگوهایی میان برخی اعضا و شهردار تهران ایجاد شد و منجر به ترک صحن شورا توسط اعضا شد.