پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

ما آمدیم پیشنهاد کردیم 90 درصد افزایش حقوق بازنشستگان کشوری، لشگری، تأمین اجتماعی، فولاد و همه در طول بازه زمانی 3 ساله اتفاق بیفتد و این کار عملیاتی شود. ما پیشنهادمان این است که مابه‌التفاوت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان محاسبه و در احکام بازنشسته‌ها لحاظ شود و بیاید.

دلیل زیاد بچه دار شدن آقا رشید را از زبان خودش بشنوید.

کراکر برنج یه اسنک فوق‌العاده خوشمزه و ترد هست که به سادگی می‌تونید توی خونه خودتون درستش کنید. این کراکر نه تنها خوشمزه و کم‌چرب هست، بلکه می‌تونید با سلیقه خودتون مواد مختلفی بهش اضافه کنید و از طعم‌های مختلف لذت ببرید.

حقیقت که مدیران، دولتمردان و اطرافیان آقای رئیسی عدد و آمار نمی‌شناسند!

امیر جدیدی بازیگر ایرانی که بیشتر برای بازی در فیلم «قهرمان» برنده جایزه بزرگ کن 2021 به کارگردانی اصغر فرهادی در سطح بین المللی شناخته می شود، نقش منصور بهرامی را بازی خواهد کرد.

رهی معیری غزلسرای خوش قریحه ایرانی است. عشق از مضامین اصلی آثار رهی است، برخی معتقدند عشق نافرجامی که رهی در اشعارش از آن سخن می گوید، یکی از زنان نام آشنای عرصه سیاست بوده است. بعضی از بهترین غزلیات و قطعات رهی معیری در وصف مریم است.

402 سال پیش در چنین روزی شاه عباس بزرگ جزیره هرمز را آزاد کرد؛ جزیره‌ای که 115 سال زیر یوغ پرتغالی‌ها بود. در 1497 م. واسکودوگاما پرتغالی از دماغه امید نیک در جنوب آفریقا گذشته و با دور زدن راه زمینی در قلمروهای اسلامی توانست مسیر دریایی را از آتلانتیک به اقیانوس هند بیابد.

امیرحسین مدرس مجری، خواننده، شاعر، نویسنده و بازیگر میباشد. در زمینه های بازیگری، اجرا، موسیقی سنتی، خوانندگی، نویسندگی، شعر، روزنامه نگاری و... صاحب نظر است. عکس عاشقانه امیرحسین مدرس و همسرش در فضای مجازی پربازدید شد.

در یک استوری اینستاگرام منوچهر هادی و یکتا ناصر یک آهنگ یکسان, در یک ساعت مشخص آپلود کردند.

داشتن برگ های پهن و زیبا در گیاه پتوس، آرزوی بسیاری از دوستداران گل و گیاه است. در حالی که ژنتیک نقش مهمی در اندازه نهایی برگ ها دارد، با رعایت برخی نکات می توانید به گیاه پتوس خود کمک کنید تا به حداکثر پهنای برگ خود برسد.

در بخش پرسش و پاسخ برنامه اسکار سمیرا حسن پور از نعیمه نظام دوست پرسید که اگه قرار بود با یک بازیگر مرد در سینما ازدواج کنی پارتنرت کی بود؟ نعیمه نظام دوست در پاسخ گفت: مهران مدیری!

شش راهکار را به شما معرفی می‌کنیم که طبق تحقیقات، آسیب ناشی از بدخوابی را خنثی می‌کنند:

ترکیبی دلچسب از باقلوا و محلبی باقلوا محلبی، دسری ترکی خوشمزه و منحصر به فرد است که از ترکیب دو دسر محبوب خاورمیانه‌ای، یعنی باقلوا و محلبی تهیه می‌شود

8 آبان سال 1401 مأموران پلیس با تماس تلفنی زنی جوان مبنی بر قتل مرموز شوهرش به یک دامداری در منطقه دماوند رفتند.

مبرزایی قمی گفت: عدم تغییر سالانه تعرفه معاینه فنی متناسب با نرخ تورم مشکلات جدی ایجاد می‌کند که مراکز معاینه فنی را به سمت کاهش خدمات سوق می‌دهد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با قانون جدید بانک مرکزی که خردادماه اجرایی می‌شود قدرت کنترل بانکها به دست بانک مرکزی خواهد افتاد.