شنبه 6 مرداد 1403

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

بر اساس آمارهای جهانی، ژاپن به عنوان مسن ترین کشور دنیا شناخته شده است. مردم ژاپن چندان اهل ورزش های همگانی و رعایت دستورالعمل های تناسب اندام هم نیستند!

متقاضیان جدید خودروهای وارداتی که طی یک هفته اخیر (تا روز گذشته) نسبت به افتتاح حساب وکالتی و بلوکه کردن وجه 500 میلیون تومانی در این حساب اقدام کرده و همچنین متقاضیان مرحله اول خودروهای وارداتی (اسفند 1401)، صرفاً باید تا پایان امشب (یکشنبه شب) برای ثبت پنج اولویت مورد نظر خود از میان 36 مدل خودروی عرضه شده در این مرحله، اقدام کنند.

اگر قصد پخت غذاهای نذری دارید، شما باید بدانید برای بار گذاشتن قیمه یا عدس پلو برای مثلاً 300 نفر چقدر مواد لازم دارید. سرآشپزهای ما، راز این معما را می دانند. البته مقدار مواد غذای نذری برای 100 نفر در نظر گرفته شده تا خودتان به تناسب نفرات، کم و زیادش کنید.

معاون پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از اجرای اقدامات پیشگیرانه برای کنترل «پشه آئدس» در پایتخت خبر داد.

ستاد تنظیم بازار مجوز افزایش 30 درصدی قیمت بلیت قطارهای مسافری را صادر کرده است.

قیمت گوشت قرمز امروز یک‌شنبه 24 تیر 1403 اعلام شد.

پس از ترور نافرجام ترامپ، قیمت بیت‌کوین بالا رفته و میم کوین‌ها نیز افزایش قیمت را تجربه کردند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد ورزشکاران المپیکی استان تهران در صورت کسب مدال در بازی‌های المپیک پاریس، جوایز ارزی دریافت می‌کنند.

امروز در ارتفاعات استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل و شرق تهران رگبار پراکنده پیش‌بینی شده است.

دونالد ترامپ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نخستین واکنش خود پس از حادثه تیراندازی در تجمع حامیانش در پنسیلوانیا در شبکه اجتماعی توروس سوشال بیانیه‌ای منتشر کرد.

در پی سوءقصد ناکام به جان «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا در جریان یک کمپین انتخاباتی در پنسیلوانیا، مقام‌های آمریکایی و بسیاری از سران کشورها این واقعه را محکوم کردند. همچنین تحقیقاتی از سوی اف‌بی‌آی و سرویس مخفی آمریکا آغاز شده است.

برای اطلاع از خلاصه اخبار و اتفاقات روز 23 تیر 1403 با ما همراه باشید

محمد درویش در مصاحبه‌ای با انتخاب مدعی شد که زاکانی در سه سال گذشته با دستور قطع آب، 16 هزار اصله درخت را عمداً خشک کرده تا درگیر آفت شوند و از این طریق کسب درآمد کرده است.

به‌عنوان قدیمی‌ترین تکیه مسقف ایران شناخته می‌شود. این تکیه با قدمتی که کتیبه‌های آن فراتر از تکیه دولت را نشان می‌دهند، در تاریخ 9 فروردین 1378 به شماره 2281 در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است. تکیه زاغرم یکی از مراکز اصلی تعزیه‌خوانی و آیین‌های مذهبی در این منطقه است.

با این دستور پخت ساده، می‌توانید یک کیک گیلاس کاراملی با بافتی لطیف و طعمی بی‌نظیر درست کنید که هر کسی را مجذوب خود می‌کند. این کیک به سس کاراملی خوشمزه آغشته شده و می‌توانید با هر نوع میوه‌ای که دوست دارید، آن را امتحان کنید.

استخر طبیعی خمده، که به نام‌های "خموبه"، "خمبوبه" یا "بی خامبو" هم شناخته می‌شود، گوهر یاقوتی در میان کوه‌های البرز و روستای خمده در استان تهران است.