جمعه 14 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس پلیس راهور گفت: استفاده از چراغ زنون برای خودرو مطلقاً ممنوع است و اگر مشاهده شود جریمه می‌شوند، همچنین استیکر، برچسب و یا تصویر روی بدنه و شیشه ممنوع و جریمه دارد.

تصاویری از ضرب‌المثل‌های ایرانی به روایت هوش مصنوعی را که یک کاربر خوش ذوق تولید کرده است، ببینید.

وزیر آموزش و پرورش درباره رای دیوان عدالت اداری برای ابطال کسر 45 درصد از حقوق دانشجو معلمان با بیان اینکه پیوستی که در کنار نامه بنده در فضای مجازی منتشر شده است، از جانب بنده نبوده و مورد تایید نیست ادامه داد: هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان باید رای دیوان عدالت اداری را اجرا کند و هرفردی به میزانی که از خدمات دانشگاه بهره مند می‌شود از حقوق او کسر شود.

سینماهای سراسر کشور به مناسب فرا رسیدن شهادت امام جعفر صادق (ع)، از عصر جمعه 14 اردیبهشت تا صبح یکشنبه 16 اردیبهشت تعطیل می‌شوند.

سخنگوی جدید قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه به عنوان کانون تحقق عدالت و احقاق حقوق مردم و رفع تظلمات و مبارزه بی‌امان با مظاهر گوناگون فساد است.

ناو شکن آمریکایی بدون نصب پرچم وارد آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی میشود، صیاد جوان اهل شیرینو (بوشهر) با مشاهده این صحنه با رفتن روی خط بیسیم این ناوشکن سعی می‌کند به او تذکر بدهد.

حسین حبیبی از تحویل دادخواست ابطال دستمزد غیرقانونی به دیوان عدالت خبر داد.

موثرترین راه برای از بین بردن سوسک در خانه / با این روش ی عمر راحتی، یک بار امتحان کن!

طبق اظهارات جدید رئیس کل بیمه مرکزی، 23 هزار کارت سوخت تاکسی ماه گذشته در تهران به دلیل نداشتن بیمه شخص ثالث باطل شده است؛ او تأکید دارد که طبق قانون بناست خودرو‌های فاقد بیمه شخص ثالث کارت سوختشان متوقف شود.

معاون ساترا در خصوص دلایل ممنوع شدن پخش سریال حشاشین در شبکه های خانگی داخلی، گفت: پخش این سریال به دلیل تحریف وقایع تاریخی و نشان دادن چهره‌ای نادرست از ایرانی ها از سوی ساترا ممنوع اعلام شد.

قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403، خصوصاً در سایپا به‌جز وانت زامیاد، تغییر چندانی نکرده و به‌نوعی می‌توان گفت ترمز بازار کشیده شده است.

برای تبلیغ یک برندِ برنج، پیشنهاد عجیب غریب داشتم و وسوسه هم شدم.

سیل سال1398 برای روستای ما برکت آورد. تالاب پرآب شد و 2سال بعد از آن هم به لطف خدا، بارندگی خوب بود. از آن سال زادآوری لک‌لک‌ها خیلی خوب شد. هرکدام 3تا جوجه را بزرگ کردند. لک‌لک‌ها تمام سال اینجا ماندند و فقط بچه‌هایشان لانه را ترک کردند. سال بعد لک‌لک‌های بالغ به روستا برگشتند.

در حالی پرخوری قبل خواب برای برخی افراد تبدیل به عادت شده است که عوارض جدی را به همراه دارد.

یک مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست از 55 آنلاین مشاهده کنید.