دوشنبه 16 مهر 1403

6 میلیون ماسک در کارگاه‌های بسیج استان مرکزی تولید شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
6 میلیون ماسک در کارگاه‌های بسیج استان مرکزی تولید شد

اراک - ایرنا - مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: 6 میلیون عدد ماسک از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در کارگاه‌های اقشار مختلف بسیج این استان تولید و توزیع شده است.

«امید محترمی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: بخش عمده‌ای از ماسک‌های تولید شده در کارگاه‌های بسیج استان مرکزی به‌صورت رایگان در نقاط حاشیه‌ای و بین اقشار آسیب‌پذیر استان توزیع شد.

وی با بیان اینکه اکنون 20 کارگاه زیر نظر بسیج سازندگی استان به صورت شبانه‌روزی ماسک تولید می‌کنند، ادامه داد: فعالیت‌این کارگاه‌ها مکانیزه و زیر نظر دانشگاه‌های علوم پزشکی استان جریان دارد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: کارگاه‌های تولید ماسک، دستکش، لباس و تجهیزات پزشکی بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی با تمام ظرفیت فعال هستند و تا شکست ویروس کرونا با خدمات متفاوت در کنار مردم و کادر پزشکی خواهد بود.

محترمی بیان کرد: 300 بسیجی استان مرکزی از اقشار مختلف این نهاد انقلابی نیز در فعالیت‌های اجرایی از قبیل مشارکت در گفت و دفن متوفیان کرونایی، پشتیبانی از کادر درمان و ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی مشارکت دارند.

وی اضافه کرد: در رزمایش محله محور شهید سلیمانی نیز بیش از 500 بسیجی مشارکت دارند و اقدامات موثری در 2 هفته گذشته انجام داده‌اند.

بیش از یک‌هزار و 150 گروه جهادی در استان مرکزی سازماندهی شده است.

*س_برچسب‌ها_س*