پنج‌شنبه 3 آبان 1403

60 امدادگر جمعیت هلال احمر در مرز باشماق به زائران اربعین خدمات می دهند

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
60 امدادگر جمعیت هلال احمر در مرز باشماق به زائران اربعین خدمات می دهند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کردستان گفت: 60 امدادگر جمعیت هلال احمر در قالب 11 تیم عملیاتی به صورت شبانه روزی در مرز باشماق مریوان برای ارائه خدمات به مصدومان احتمالی به زائران اربعین مستقر هستند.

دنیای اقتصاد - کردستان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان در سنندج اظهار کرد: در سراسر استان، 41 تیم عملیاتی ثابت، پشتیبان و موقت آماده باش است و تمام مسیرهای مواصلاتی استان کردستان بویژه مسیرهای منتهی به شهرستان مریوان مورد پوشش امدادی است.

وی در ادامه افزود: اکنون تمام لجستیک مورد نیاز عملیات در مرز باشماق استقرار یافته است و 2 تیم عملیاتی همراه با آمبولانس، خودروی نجات و تمام تجهیزات امدادی مورد نیاز، خارج از مرزها مستقر هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان یادآور شد: امسال برای اولین بار یک تیم پزشکی امدادی برای پوشش حوادث احتمالی ایام اربعین در تکیه حضرت رسول اکرم (ص) در شهر سلیمانیه عراق مستقر است.

جلالی سپس ادامه داد: جمعیت هلال‌احمر استان کردستان تا پایان مراسم اربعین، برای ارائه خدمت به زائران حسینی در مرز باشماق مریوان مستقر است.

وی در پایان اضافه کرد: جمعیت هلال احمر به صورت ذاتی در هر حادثه، اتفاق و مناسبتی وظیفه امداد و نجات را به عهده دارد و امسال نیز قرارگاه مرکزی هلال‌احمر در مرز باشماق مریوان مستقر است.

--> اخبار مرتبط