چهارشنبه 4 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه الف

4 مرداد سال 1351 شمسی «حسین ملک» درگذشت؛ مردی بود که آن‌قدر پولدار زندگی کرد که باورکردنی نیست! البته حاج حسین برای خودش پولدار نبود؛ برای مملکتش پولدار بود و کاش این‌جور پولدارها را خدا زیاد کند در ایران.

خبرگزاری مهر

تولیت آستان قدس رضوی برای کاروان ورزشی ایران در سی و دومین دوره بازیهای المپیک آرزوی موفقیت کرد.

وب‌گاه عصر ایران

در جلسه امروز نیز 9 کاندیدا برای تصدی شهرداری انتخاب شدند. طی جلسات آینده از این افراد دعوت می‌شود تا برنامه‌های مورد نظر خود را اعلام کنند. هر فردی که برنامه قوی‌تر داشته باشد و نگاهش برای مشهد بتواند تغییر و تحول عظیمی را ایجاد کند، انتخاب خواهد شد. تصمیم داریم زودتر این بررسی‌ها انجام شود.

خبرگزاری مهر

دبیر علمی نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا (ع) گفت: حرم مطهر رضوی همچون حرم امام حسین (ع) و رویدادهای مهم اربعین و حج، یک رسانه و بلکه ابر رسانه است و تمام ویژگی‌های یک رسانه را دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی (ص) وابسته به جامعه المصطفی العالمیه سومین چاپ کتاب «تاریخ تشیع در افغانستان: از آغاز تا قرن هفتم» اثر حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ عبدالمجید ناصری داودی را با شمارگان 500 نسخه، 434 صفحه و بهای 67 هزار تومان منتشر کرد. چاپ پیشین این کتاب سال 1394 با شمارگان 300 نسخه و بهای 20 هزار تومان در دسترس مخاطبان قرار گرفت....

خبرگزاری مهر

سومین چاپ کتاب «تاریخ تشیع در افغانستان» نوشته عبدالمجید ناصری داودی توسط جامعالمصطفی منتشر شد. تاریخ شیعیان افغانستان ناشناخته بود و با پیشگامی هزاره‌ها در مبارزه با شوروی طرح موضوع شد.

وب‌گاه الف

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نخستین جشنواره رسانه‌ای امام رضا با انتشار بیانیه‌ای به کار خود پایان داد. متن بیانیه به شرح زیر است: امام رضا (ع) می‌فرماید: رحم الله عبدا احیا امرنا... یتعلم علومنا و یعلمها الناس، فان الناسلو علموا محاسن کلامنا لاتبعونا رحمت خدا بر بنده ای که امر ما را زنده کند، دانش های ما را فرا گیرد و به مردم بیاموزد. اگر مردم زیبایی های سخنان ما را می دانستند...

وب‌گاه تابناک

اول مرداد ماه، نخستین سالروز ورود فناوری نسل پنجم تلفن همراه به ایران توسط ایرانسل است. هم‌اکنون، هفت سایت تجاری 5G ایرانسل در چهار شهر تهران، مشهد، شیراز و کیش، در حال خدمت‌رسانی به مشترکان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران هستند و ایرانسل در آخرین تست‌های سرعت انجام شده در شبکه واقعی و تجاری 5G خود، سرعت دانلود نزدیک به 4 گیگابیت بر ثانیه را ثبت کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی، محمد حسین صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از مدیران رسانه‌های صوتی و تصویری و مکتوب، به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن همایش‌های موسسه تربیت بدنی آستان قدس برگزار و برگزیدگان در بخش‌های مختلف معرفی شدند. حجت الاسلام والمسلمین...

وب‌گاه الف

هیات داوران جشنواره رسانه‌ای امام‌رضا (ع)، برگزیدگان نخستین دوره این جشنواره را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام خلاقانه شهرداری مشهد مبنی بر احداث 4100 واحد مسکونی جدید در بافت فرسوده و حاشیه شهر و استفاده از فضای آزاد شد.