چهارشنبه 4 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: کمتر یک هفته دیگر وزاری دولت سیزدهم از سوی رئیس این دولت در مجلس معرفی خواهند شد، از همین رو نگاهی به گزینه‌های مطرح شده داشتیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

اوضاع سیاسی عصر امام کاظم (علیه السلام) چگونه بود و ایشان چگونه با این اوضاع، به هدایت و امامت شیعیان می پرداختند؟

وب‌گاه فرارو

به نمایندگی از پزشکان و پرستاران قهرمان و مدافع سلامت استان و شهر انتظار داریم با درک این شرایط مسئولانه اقدام کرده و در روز‌هایی که متبرک است به ولایت مولایمان علی (ع) با اتخاذ تصمیمات درست و اقدامات عاجل برای نجات جان مردم یاریمان کنید؛ چراکه قطعا فردا دیر است».

وب‌گاه عصر ایران

اوضاع کادر درمان واقعا غیرقابل توصیف است، همکاران ما با تزریق دو دوز واکسن یکی پس از دیگری مبتلا شده و بر خلاف تصور، کرونای دلتا بسیار شدید آن‌ها را درگیر کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان نظام پزشکی مشهد با صدور اطلاعیه‌ای با هشدار نسبت به شیوع کرونای دلتا، خواستار تعطیلی سراسری این شهر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در فضای بیمارستان که همه اش درد و رنج و بیماری است وقتی طرف بیرون می‌آمد و با این موکب یا ایستگاه صلواتی برخورد می‌کرد ناخودآگاه یک احساس آرامشی در او ایجاد می‌شد و...

وب‌گاه مشرق نیوز

به مناسبت عید سعید غدیر خم، آستان قدس رضوی با برپایی پویش «اطعام غدیر» و جلب مشارکت مردمی، یک میلیون وعده غذا در سراسر کشور طبخ و توزیع کرد.

وب‌گاه الف

به مناسبت عید سعید غدیر خم، آستان قدس رضوی با برپایی پویش "اطعام غدیر" و جلب مشارکت مردمی، یک میلیون وعده غذا را در سراسر کشور طبخ و توزیع کرد.

خبرگزاری میزان

به مناسبت عید سعید غدیر خم، آستان قدس رضوی با برپایی پویش "اطعام غدیر" و جلب مشارکت مردمی، یک میلیون وعده غذا را در سراسر کشور طبخ و توزیع کرد.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در حالی که همچنان مشخص نیست چه کسانی از سوی رئیس جمهور آینده برای پست‌های کلیدی وزارتخانه‌های مختلف بخصوص در بخش اقتصادی به مجلس معرفی می‌شوند، اما کارشناسان برنامه محوری و قابلیت اجرای برنامه‌ها را از رئیس جمهور آینده و وزرای پیشنهادی مطالبه می‌کنند. وزارت صنعت معدن و تجارت به عنوان یک ابر وزارتخانه همانطور که از نامش پچیداست در بخش‌های تولید و تجارت کشور...

وب‌گاه الف

خبرگزاری دانا

کاظم دهقانی گزارشگر صدا وسیما گفت: مستند خبری «مشهد نرفته ها» شور و اشتیاق کسانی که هنوز به مشهد مشرف نشده اند را روایت می کند که با حمایت آستان قدس و خیرین یزدی برای اولین باز به بابوسی امام رئوف می روند.

خبرگزاری دانشجو

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو - امیر قشقایی، پیش از آن که اسفندیار رحیم مشایی در مرداد 88 حکم رئیس دفتری را از محمود احمدی‌نژاد بگیرد، این پست آن قدرها مورد توجه نبود. البته در زمان دولت خاتمی نیز سید محمد ابطحی تا حد زیادی کرسی رئیس دفتری پاستور را مهم کرده بود. نه این که این مقام کم اهمیت باشد نه؛ اما قطعا هیچ‌گاه تا سال 88 جایگاه فعلی را نداشته است. تا پیش از دوران احمدی‌نژاد رئیس دفتر...

خبرگزاری دانا

جنتی با تأکید بر اینکه مشهد با بیش از 1.5میلیون حاشیه نشین نیازمند ایجاد توازن و تعادل در ارائه خدمات شهری است گفت: بزرگ‌ترین چالش شهر مشهد ایجاد توازن و عدالت اجتماعی در نقاط بالا و پایین شهر مشهد است.