چهارشنبه 4 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری ایسنا

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با اشاره به استقبال قابل توجه اهالی رسانه از جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع)، گفت: بیش از 2500 فعال رسانه‌ای از رسانه‌های مختلف و همچنین فعالان فضای مجازی در نخستین دوره این جشنواره شرکت کردند و حدود 9000 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وب‌گاه الف

تولیت آستان قدس رضوی می‌گوید: رهبر معظم انقلاب به بنده فرمودند سالانه چه میزان زائر در مشهدالرضا (ع) حضور پیدا می‌کنند؟ عرض کردم حدود 30 میلیون و ایشان فرمودند برای 5 میلیون نفر از این‌ها برنامه بریزید.

وب‌گاه خبر آنلاین

این نوشتار برگرفته از اثری با عنوان: «شرح گزیده ای از دعای عرفه» از عارف نامور، آیت الله جوادی آملی است.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: یکی از نگرانی‌هایی که در حوزه ساماندهی زنان سرپرست خانوار وجود دارد این است که اشتغالزایی برای آنها پایدار نیست و این موضوع مهمی است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

الزامات تقویت دیپلماسی اقتصادی، چالش‌های موجود در روابط با همسایگان و راهکارهای اجرایی کوتاه مدت برای دولت سیزدهم در میزگردی با حضور کارشناسان این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

این روزها بیش از هر زمان دیگر بیم بازگشت افغانستان به فاصله سال‌های 1996 تا 2001 می‌رود؛ سال‌هایی که تهدید حق حیات هنر و هنرمندان از جمله عواقب غمبارش بود.

خبرگزاری دانا

راستگویی و صداقت مسئولان در مواجهه با مردم گوهر کمیاب این روزها است و شایسته است آقای رئیسی افرادی را به عنوان معاونان خود، وزیر، استاندار و دیگر سطوح بالای اجرایی به کار گیرد که نخستین ویژگی اخلاقی و رفتاری آنان صداقت و راستگویی باشد.

خبرگزاری دانا

حسین معروفی گفت: از سال قبل تا دو هفته گذشته 64 روستا را آبرسانی کرده ایم که 28 روستا مربوط به سال 1400 بوده است و برای امسال نیز تأمین آب 307 روستا را پیش بینی کرده ایم.

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان نوشت: رئیس‌جمهور منتخب حدود 20 روز دیگر به‌طور رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد؛ این در حالی است که رئیسی بعد از اخذ رأی اعتماد ملت ایران به‌طور جدی پا در میدان گذاشته و اقدام عملی خود را برای رفع مشکلات و آبادانی کشور آغاز کرده است.

خبرگزاری ایسنا

در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ علی حکیمی - قرآن‌پژوه و از مؤلفان دائرالمعارف الحیات - تولیت آستان قدس رضوی پیام تسلیتی صادر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حجت‌الاسلام والمسلمین علی حکیمی، قرآن پژوه و از مولفان دایرالمعارف «الحیات» صبح دیروز، در 78 سالگی در مشهد درگذشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

کاظم جلالی، سفیر ایران در مسکو با بیان این‌که ما در ذیل روسیه تعریف نمی‌شویم و امروز خودمان یک قدرت بزرگ منطقه‌ای در کنار این کشور هستیم، گفت: پرچم اصلی مبارزه با تروریسم در دست ایران است.

خبرگزاری دانشجو

گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،«کاظم جلالی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو سه‌شنبه شب در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما درباره مناسبات تهران و مسکو و موافقتنامه بین دو کشور گفت: در سال 2001 قراردادی 20 ساله را با روسیه امضا کردیم و در مجلس شورای اسلامی هم به تصویب رسید و قرار شد اگر یکی از دو کشور نسبت به قرارداد و تمدید آن مطلبی داشتند یک سال قبل از اتمام مطرح کنند، در...

وب‌گاه الف

سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو با بیان این‌که ما در ذیل روسیه تعریف نمی‌شویم و امروز خودمان یک قدرت بزرگ منطقه‌ای در کنار این کشور هستیم، گفت: پرچم اصلی مبارزه با تروریسم در دست ایران است.