چهارشنبه 4 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

حرم مطهر امام رضا (ع) در طول تاریخ بهترین محل برای زوج‌هایی است که می‌خواستند زندگی مشترکشان را آغاز کنند و به گواهی اسناد این امر گرامی حدود 5 قرن قدمت دارد.

وب‌گاه تابناک

از مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر احتمالی ورزش نام برده شد اما رییس فعلی دیوان محاسبات هیچ واکنش مثبتی به این خبر و گمانه نشان نداد و حالا طی روزهای اخیر گفته شده که او به وزارت کار و رفاه خواهد رفت. آخوندی سخنگوی اسبق سازمان تربیت بدنی هم با توجه به رای بالا در انتخابات شورای شهر روی مباحث پایتخت متمرکز شده است

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی حجاب را دروازه تمام ارزش‌های دینی دانست و گفت: اگر حجاب از بین برود تمام ارزش‌ها نابود می‌شود، دشمن پی به اهمیت این مسئله برده و از همین رو همواره در صدد ترویج بی حجابی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ حجت الاسلام و المسلمین سید احمد علم الهدی روز دوشنبه در همایش "حماسه حجاب" که به مناسبت هشتاد و ششمین سالروز قیام گوهرشاد و روز حجاب و عفاف با حضور تولیت آستان قدس رضوی و فعالان عرصه حجاب و عفاف در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، افزود: پس از گذشت 86 سال از قیام مسجد گوهرشاد، آثار شهادت، ایثارگری و جانفشانی‌های شهدای این واقعه که در راه حفظ عفت...

خبرگزاری دانا

عبادی‌نژاد گفت: با توجه به کاهش بارندگی‌ها و حساسیت تامین آب شرب مشهد تا زمانی که سد دوستی ورودی آب نداشته باشد، امکان هیچ تخصیص آبی به بخش کشاورزی شهرستان سرخس نداریم.

وب‌گاه عصر ایران

بی حجابی یک نوع ناهنجاری اجتماعی است که باید با آن مبارزه شود، ما نباید فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه ترک کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

تبیین و تشریح وضعیت موجود و اینکه رئیس جمهور منتخب در چه شرایطی سکان دولت سیزدهم را در اختیار می گیرد، قطعا در سطح مطالبات و توقعات مردم اثرگذار است و موجب همراهی و همگامی آنان با دولت خواهد شد.

خبرگزاری مهر

جمعی از فعالان حوزه تعلیم و تربیت در نامه سرگشاده ای به رئیس جمهور منتخب از دغدغه هایشان نسبت به حوزه تعلیم و تربیت گفتند.

خبرگزاری دانا

مصطفی خاکسار با تاکید بر توجه به بنیاد مهم و مقدس خانواده گفت: کمک برای تشکیل این کانون با الگوگیری از سیره عملی زوج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) از طریق راهنمایی و هدایت و پایداری امر ازدواج باید به‌طور جدی در کشور مورد توجه قرار بگیرد.

وب‌گاه الف

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در اختتامیه دوره مجازی بی‌نهایت شو که با حضور دختران برگزیده سراسر کشور در اردوگاه فرهنگی تربیتی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد، جوانان را سرمایه عظیم جامعه و نقش آنان را در پیشرفت و اعتلای کشور تعیین کننده دانست و اظهار کرد: آستان قدس رضوی وظیفه خود می‌داند آنچه در توان و امکانات دارد در جهت بالا...

خبرگزاری مهر

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی به مهمترین محورها، موضوعات و مطالبات بازنشستگان این سازمان اشاره کرد و گفت: تکلیف نهایی استقرار سه جانبه گرایی در دولت آینده مشخص شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیین رونمایی از «دانشنامه جوادالائمه (علیه السلام)، شرح جامعی از تاریخ و سیره امام جواد (ع)» با حضور نویسنده کتاب، مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و اساتید حوزه و دانشگاه توسط اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار شد.