چهارشنبه 4 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری مهر

بزرگداشت مقام علمی و معنوی مرحوم آیت الله سید جواد خامنه ای (ره) نیمه دوم سال 1400 برگزار می‌شود.

وب‌گاه فرارو

در بین گزینه‌های مطرح شده برای وزارت ورزش و جوانان ظاهرا شانس شش نفر جهت نشست روی صندلی این وزارتخانه بیش از دیگران است.

وب‌گاه مشرق نیوز

تولیت آستان قدس رضوی امروز از پرداخت حقوق معوق کارگران زمین‌های کشاورزی این آستان مقدس خبر داد.

خبرگزاری مهر

درحالی که رئیس جمهور منتخب در نشست انتخاباتی با اهالی ورزش وعده داده بود وزیر این حوزه را از بین مدیران ورزشی انتخاب کند، برخی چهره‌های سیاسی رایزنی برای این مسئولیت را آغاز کرده‌اند.

خبرگزاری ایسنا

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: برای ثبت حرم مطهر رضوی در میراث جهانی یونسکو تلاش می‌کنیم.

خبرگزاری دانا

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیسی سامانه ای را راه اندازی کرد تا اگر کسی پیشنهادی برای تشکیل کابینه دولت آینده دارد از طریق این سازوکار پیشنهاد خود را مطرح کند این اقدام نشان می دهد که آقای رئیسی برای دریافت مشاوره و پیشنهاد روی باز دارد و این سامانه خود راه سهم خواهی را بسته است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل به‌نشر، انتشارات آستان قدس رضوی از آغاز دهمین پویش مطالعاتی این انتشارات و مسابقه کتابخوانی از کتاب "ماه غریب من" خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی امروز شنبه در دیدار وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که در تالار ولایت حرم مطهر رضوی انجام شد، با اشاره به قدمت بیش از 700 سال حرم مطهر امام رضا (ع)، این مکان را گنجینه‌ای بی نظیر از هنر و فرهنگ ایرانی اسلامی دانست و اظهار کرد: صرف نظر از قداست روحانی و موضوع زیارت، بارگاه...

خبرگزاری مهر

مونسان از تلاش برای ثبت حرم رضوی در میراث جهانی یونسکو خبر داد و گفت: حرم امام رضا (ع) ارزشمندترین بنای کشور و شکوه هنرومعماری ایرانی اسلامی است که تاکنون غفلت شده و به ثبت جهانی نرسیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای را به ریاست قوه قضاییه تبریک گفت.

خبرگزاری مهر

تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای را به ریاست قوه قضاییه تبریک گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

حرم رضوی مهیای برنامه‌های روز زیارتی مخصوص امام رضا (ع) است و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

خبرگزاری دانا

دوباره 23 ذی‌القعده آمده و دل‌های عاشقان به سوی مشهدالرضا (ع) پر می‌کشد؛ چراکه به روایتی سالروز شهادت ثامن الحجج (ع) و روز زیارتی آقاست و حال و هوایش با همه ایام دیگر سال فرق دارد؛ معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی به مناسبت این روز، ویژه برنامه‌های متعددی را تدارک دیده است.

خبرگزاری دانا

آرامش زایی به جای تنش زایی، شاید اولین اقدام موثر آیت الله رئیسی پیش و پس از انتخابات 28 خرداد بود؛ کاری که باعث می شود تا دولت جدید با ارتباط دوسویه و همراهی مردم و نخبگان از هر جناحی، کابینه ای با معیار امید و تغییر وضع موجود را تشکیل دهد.

خبرگزاری مهر

تغییر کار کتابخانه‌های عمومی به‌دلیل شیوع دوباره کرونا و خبرهای نوزدهمین دوره جایزه قلم زرین و بهترین کتاب دفاع مقدس ازجمله مهم‌ترین خبرهای حوزه کتاب و نشر در این‌هفته بودند.