چهارشنبه 4 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری مهر

آیین رونمایی از «دانشنامه جواد الائمه (علیه السلام)، شرح جامعی از تاریخ و سیره امام جواد (ع)» با حضور نویسنده کتاب، مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد.

خبرگزاری میزان

تولیت آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس در حوزه فرهنگ عمده همت خود را به فعالیت حوزه جوانان معطوف کرده است، زیرا جوانان قوه محرکه جامعه هستند و ما به عنوان دستگاه منتسب به امام علی بن موسی الرضا (ع) وظیفه داریم به میزان توان و مقدورات بنیان‌های اعتقادی آینده سازان جامعه اسلامی را تقویت و عمق ببخشیم.

خبرگزاری مهر

اراک - نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران دولت آینده باید کارآمد، توانمند و بومی باشند البته از نظر بنده در این انتخاب کارآمدی بر بومی‌گزینی اولویت دارد.

خبرگزاری دانا

گزارش رسمی از اجزای مالیات اشخاص حقوقی نشان می‌دهد که شرکت‌های دولتی در سال 99 نتوانستند رقم مصوب بودجه را محقق کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

گزارش رسمی از اجزای مالیات اشخاص حقوقی نشان می‌دهد که شرکت‌های دولتی در سال 99 نتوانستند رقم مصوب بودجه را محقق کنند.

خبرگزاری دانا

مراسم رونمایی از کتاب «مرا با خودت ببر» آخرین اثر مظفر سالاری شب گذشته همزمان با شهادت حضرت جوادالائمه (ع) به همت موسسه امام جواد (ع) یزد در این شهر برگزار شد.

خبرگزاری مهر

رمان جدید نویسنده کتاب‌های «دعبل و زلفا» و «رویای نیمه‌شب»، همزمان با شب شهادت امام جواد (ع) در یزد رونمایی شد.

خبرگزاری دانا

پس از گذشت حدود 10 ماه از حادثه تلخ انفجار در معدن آق دربند سرخس، حالا مسئولان این معدن اعلام کردند که مشکلات فنی و ایمنی معدن حل شده و این آمادگی وجود دارد تا معدن دوباره به مرحله استخراج برسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کلید ساختمان مهم خیابان فاطمی در دولت رئیسی به دست چه کسی داده خواهد شد؟ در میان گمانه زنی ها نام یک کاندیدای پوششی دیده می شود.

خبرگزاری میزان

تولیت آستان قدس رضوی با صدور حکمی دکتر عبدالحمید طالبی، را به عنوان رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی منصوب کرد.

خبرگزاری مهر

ماجرای آب بازی گردشگران در کاروانسرای دودهک، سفر وزیر میراث فرهنگی به مشهد، بررسی چالش ها و برنامه های وزیر جدید، گردشگری دریاچه ارومیه از جمله خبرهای میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سه صندلی معاون اولی، وزارت کشور و وزارت اطلاعات دولت سیزدهم سهم چه کسانی خواهد شد؟ گمانه زنی ها می گویند جبهه پایداری امید زیادی برای سهم گرفتن از این سه صندلی دارد.

خبرگزاری دانا

زهرایی گفت: یکی از مهمترین برنامه‌هایی که در استان بوشهر با حمایت سازمان بسیج سازندگی وارد عرصه تولید در مقیاس جهانی خواهد شد، حمایت از عبابافی در روستای بحیری شهرستان دشتی است که در آینده‌ای نه چندان دور با اراده مردم جهانی خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تشریح دستاوردهای سفر چند روزه اعضای کمیسیون متبوع خود به مشهد مقدس از دیدارها و نشست های اعضای کمیسیون در این سفر سخن گفت.

خبرگزاری ایسنا

بزرگداشت مقام علمی و معنوی مرحوم آیت‌الله سیدجواد خامنه‌ای (ره) در نیمه دوم سال‌جاری در مشهد مقدس برگزار می‌شود.