پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: ناجا بایستی در مقابل سم پاشی‌های فضای مجازی بسیار هوشمندانه برخورد کند گرچه خوشبختانه مردم ما به آنها اعتنایی نمی‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - پوستر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر روز سه‌شنبه به دلیل محدودیت‌های کرونایی به صورت مجازی رونمایی شد.

خبرگزاری ایسنا

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری اعلام کرد که شاخص های عدالت جنسیتی تا آذر ماه معرفی می شود.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان‌شرقی گفت: کاهش جرایم در حوزه‌های مختلف مستلزم ریشه‌یابی آسیب‌های اجتماعی و ارتقا سطح آگاهی افراد جامعه است.

خبرگزاری ایسنا

رییس فراکسیون مقابله با آسیب های اجتماعی مجلس شورای اسلامی از وقوع تخلفاتی در یکی از استانداری های استان های جنوبی کشور خبر داد و گفت که باید هر چه سریعتر پرونده شرکت هفت تپه به دادسرای دیوان محاسبات ارجاع شود.

خبرگزاری ایرنا

بروجرد - ایرنا - هشت ماه از حضور کرونا در کشور می‌گذرد و پیامدهای مختلف این ویروس همچنان ابعاد تازه تری به خود می‌گیرد، باشگاه‌های ورزشی خصوصی به عنوان یکی از نهاد های اجتماعی و یک کسب و کار نوین در 2 دهه اخیر نقش موثری در اشتغالزایی داشته اند که طی چند ماه اخیر بر اثر کرونا دچار مشکلات جدی شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - فرماندار فردیس استان البرز اعلام کرد که برای جمع آوری و اسکان کارتن خواب های شهرستان فردیس گرمخانه ایجاد می شود.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: تکدی گری یکی از معضلات جدی آسیبهای اجتماعی است که میتواند تاثیرات مخربی را بر جامعه تحمیل کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حوزه فرهنگ و هنر؛ از جمله تئاتر طی هفته جاری مانند دیگر شاخه‌ها با اتفاقات متعدد روبرو بود که از مهمترین آن می‌توان به تمدید تعطیلی فعالیت‌های تئاتری به سبب کرونا به هفته سوم تا همکاری شهرداری تهران و اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ در حوزه به‌سازی حریم مجموعه تئاترشهر اشاره کرد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پیشگیری کوتاه ترین، به صرفه ترین و عقلانی ترین راه در حوزه آسیب های اجتماعی است و باید بیشترین تمرکز و انرژی برای منابع در حوزه پیشگیری انجام شود.

خبرگزاری ایسنا

بوستان زندگی در محله هرندی منطقه 12 امروز دوشنبه با حضور شهردار تهران، اعضای شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از مسئولین کشوری و لشکری افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه، ایجاد مراکز افق در بقاع متبرکه را یکی از مطلوبترین فعالیت‌ها در این سازمان طی سال‌های اخیر برشمرد و گفت: این روزها که کشور در شرایط خاص اقتصادی و بهداشتی به سر می‌برد، ارائه خدمات اجتماعی در بقاع متبرکه، بسیار پرقوت و روان در حال انجام است.

خبرگزاری ایسنا

به گفته‌ی مدیرعامل پایشگاه فجر جم 10 تا 12 درصد گاز کشور در این پالایشگاه تولید می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: انجمن اولیا و مربیان 37 مدرسه این استان با رویکرد مشارکتی - توانمندسازی در کشور برتر شناخته شدند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان شمالی گفت: 400 نفر از خانواده زندانیان این استان امسال برای نخستین بار خدمات رایگان تخصصی پزشکی دریافت کردند.

خبرگزاری ایرنا

آستارا - ایرنا - نیروهای انتظامی و هنگ مرزی شهرستان مرزی بندر آستارا به مناسبت هفته گرامیداشت نیروی انتظامی انسجام، وحدت و صلابت خود را در صبحگاه مشترک به نمایش گذاشتند.