پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - روان‌شناس و مسئول برنامه‌های سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی مازندران نسبت به تبعات تنش‌های اقتصادی در جامعه هشدار داد و گفت: تنش‌های اقتصادی و نگرانی معیشتی در حال حاضر به متغیر اصلی بروز خشم در جامعه تبدیل شده است.

خبرگزاری ایسنا

استاندار بوشهر گفت: به منظور برخورد جدی با متخلفان، مجوز تردد شناورهایی که در استان اقدام به حمل مواد مخدر می کنند با رعایت تشریفات قانونی و قضایی باطل شود تا آسیبی هم به صیادان و ملوانان زحمتکشی که صادقانه خدمت می کنند وارد نشود.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - بیماری کرونا که سروکله‌اش پیدا شد در ابتدا کسی فکر نمی‌کرد اینقدر جامعه ما را درگیر کند، بسیاری کسب و کارها را به تعطیلی بکشاند، رویدادهای زیادی را لغو و حتی بنیان بسیاری خانواده‌ها را سست و از هم بپاشاند و دردسرهای زیادی ایجاد کند.

خبرگزاری ایسنا

رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران از تعیین تکلیف عرصه 537 هکتاری محدوده جنوبی شهر تهران و شمال ری پس از فریز ده ها ساله خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: 38 مرکز و دفتر مشاوره و خدمات روانشناختی حضوری دولتی و غیردولتی و 2 مرکز سلامت روان در سطح استان فعال است که 17 مرکز آن به صورت تخصصی در زمینه‌های خانواده، کودکان با نیازهای ویژه، تحصیلی - تربیتی، کودک و نوجوان و سلامت جنسی خدمات ارائه می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تفاهمنامه ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها و رفع محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار بین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) و شورای عالی استان‌ها امضا شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر گروه مطالعات زنان انجمن جامعه‌شناس معتقد است خشونت‌های ذهنی به یک مشکل اساسی در جامعه تبدیل شده و ضروریست درخصوص کاهش آن فرهنگسازی شود.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان البرز اعلام کرد که طرح آموزش پیشگیری از آسیب های اجتماعی کرونا برای سه هزارو866 شهروند البرزی به صورت الکترونیک و فضای مجازی اجرا شد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - دبیر هیات ورزش روستایی عشایری خوزستان گفت: فعالیت این هیات بسیار گسترده و در 31 رشته ورزشی است و بسیاری از ورزشکاران استان در مسابقات کشوری عنوان دار هستند.

خبرگزاری ایسنا

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با حضور در سازمان ورزش شهرداری تهران از فعالیت های این سازمان در توسعه ورزش شهروندی در پایتخت تجلیل کرد و گفت: نقش ورزش درکاهش آسیب های اجتماعی انکارناپذیر است.

خبرگزاری ایسنا

کمبود نیروی انسانی، کادر آموزشی، مدارس دوشیفته، تراکم بالای دانش آموزی، مشکلات مربوط به آموزش غیرحضوری، از جمله مشکلات دستگاه تعلیم و تربیت در شهرستان ساوه است، اما با این وجود دانش آموزان ساوجی ویترین آموزشی آموزش و پرورش این شهرستان را که آزمون کنکور، المپیادهای علمی و امتحانات نهایی هستند، هر سال پر بارتر کرده و با درخشش در مارتن های علمی امسال به مراتب بیشتر از سال گذشته درخشیدند.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: تعاونی‌های بانوان در این استان از ابتدای ایجاد تاکنون برای یکهزار و 469 نفر شغل ایجاده کرد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان به مراجع قضایی و انتظامی استان دستور داد صحت و سقم مربوط به مطلب و عکس جسد نوزاد رها شده در یکی از مناطق حاشیه‌ای اصفهان را بررسی کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - چهارم آبان سالروز درگذشت طاهره صفارزاده یکی از چهره‌های شاخص و درخشان شعر در روزگار معاصر به شمار می‌رود؛ شاعری که پایه‌گذار شعر نیمایی دینی است و مفهوم گرایی، اندیشه محوری و دین باوری از مولفه‌های اصلی شعر او محسوب می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش البرز با اشاره به شرایط کرونایی کشور و استان، از خانواده های دانش آموزان خواست در نقش معلم یار، نظام تعلیم و تربیت را همراهی کنند.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - اگر بتوانیم خدمات وقف را بیشتر به‌سمت حاشیه‌نشینان و افراد کم‌برخوردار هدایت کنیم، آسیب‌های اجتماعی نیز که سردمدار آن طلاق، اعتیاد، بزهکاری، کودکان کار و بیکاری است، کاهش می‌یابد.