پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: از مهمترین زمینه های فعالیت جنگ نرم دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی، برجسته کردن آسیب‌ه و نقاط آسیب خیز در جامعه است و پلیس در خط مقدم مقابله با این جنگ نرم قرار دارد.

خبرگزاری ایسنا

فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: از مهم ترین زمینه های فعالیت جنگ نرم دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی، برجسته کردن آسیب ها و نقاط آسیب خیز در جامعه است و پلیس در خط مقدم مقابله با این جنگ نرم قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

شهرری ایرنا فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به مشکلات اقتصادی و تاثیر آن در ایجاد انواع آسیب‌های اجتماعی، گفت: پیشگیری از آسیب‌ها باید اولویت دستگاه‌های اجرایی باشد.

خبرگزاری ایرنا

گناوه - ایرنا - مسئولان تیم فوتبال امید گناوه پس از کش و قوس‌های فراوان از موضع قبلی خود مبنی بر انصراف از ادامه تیم‌داری و حضور در لیگ دسته دوم به دلیل مشکلات مالی، منصرف شدند و اعلام کردند با وعده‌های حمایتی که از سوی مسئولان استانی و شهرستانی دریافت کرده‌اند، تیم را برای حضور در فصل جدید این رقابت‌ها آماده می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - ویروس هزار چهره کرونا مدتی است که بر تمامی اقصی نقاط جهان و جای جای کشورمان سایه انداخته، بسیاری را به کام مرگ فرستاده و روح و روان بسیاری را نیز تحت تاثیر شرایط گاه غیرقابل تحمل قرار داده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور، بخشنامه سرانه کمک هزینه خدمات مثبت زندگی را به مدیران کل بهزیستی استان ها ابلاغ کرد.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - مدیر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: خدمات سلامت روان به صورت رایگان در مراکز خدمات جامع سلامت توسط کارشناسان سلامت روان این استان ارائه می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان گفت: احداث خانه‌های جوان در شهرها محور هم افزایی، نوآوری و خلاقیت سازمان های مردم نهاد جوانان و افزایش مشارکت اجتماعی این قشر شده است.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: طرح ویژه جمع آوری معتادان متجاهر در این استان از فردا دوشنبه آغاز می شود.

خبرگزاری ایسنا

دبیر مرجع ملی حقوق کودک با بیان اینکه آیین نامه اجرایی قانون حمایت از اطفال و نوجوانان تدوین شده است و به زودی در دستور کار هیئت وزیران قرار می‌گیرد، اظهار کرد: ولنگاری فضای مجازی می‌تواند آسیب جدی به کودکان به خصوص کودکانی که والدین شاغل دارند وارد کند و ما فراهم کردن زیرساخت‌هایی برای جلوگیری از این آسیب را از دولت مطالبه می‌کنیم.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - رئیس کل دادگستری مازندران گفت: رشوه‌خواری مهم‌ترین جرائم اقتصادی استان است و این بلیه بشدت ادارات استان را تحت شعاع قرار داده است.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار این که رانت، انحصار، فساد، کم‌کاری و خیانت در دستگاه‌های اجرایی نظام جمهوری اسلامی همواره مذموم و نکوهیده است، گفت: ساده‌زیستی مهم‌ترین خصیصه انقلاب مستضعفان است و قطعا انقلاب مستضعفان با تجمل‌گرایی مسئولان منافات دارد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: این استان با محوریت شهرستان زاهدان یکی از 10 استان کشور است که طرح شبکه خدمات جامع و همگانی سلامت روان و اجتماعی «الگوی سامان» ویژه جامعه کار و تولید در آن اجرا می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: سلامت روان دانش‌آموزان در بحران کرونا با اختلال مواجه شده است و آنها در معرض انواع آسیب‌ها قرار دارند.

خبرگزاری مهر

در سامانه پایش دانشگاه آزاد 31 برنامه علمی در خصوص163 چالش تعریف شده که معادل 21 هزار و 600 زمینه پژوهشی ست؛ موضوعاتی که دانشجویان باید پایان‌نامه و رساله خود را براساس آن به نگارش درآورند.

خبرگزاری ایرنا

آستارا - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا از اجرای طرح بهداشت روان در مدارس، با هدف پیشگیری از مشکلات روحی و روانی دانش‌آموزان در ایام کرونا خبر داد.