پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - مدیرکل بهزیستی گیلان گفت: نیمه نخست امسال 19 هزار و 883 نفر در تماس با 1480 بهزیستی استان از خدمات مشاوره ای لازم بهره مند شدند.

خبرگزاری مهر

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته بهداشت روان در مدارس سراسر کشور صادر کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس هیات شنای استان اصفهان با تاکید بر اولویت سلامت و کار در این هیات ورزشی گفت: نمی گذاریم کرونا سد راه ما شود و تمرینات را در شهرستان های سفید استان ادامه می دهیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه عدم اقدام برای راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات، بخاطر منافع مادی برخی‌هاست، گفت: تخلفات وزارت ارتباطات در این حوزه، در دست پیگیری است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر درمانگاه مرکز ملی مطالعات اعتیاد کشور با بیان اینکه حمایت از جمعیت‌های آسیب‌پذیر نقش مهمی در کاهش اعتیاد دارد، افزود: مصرف مواد مخدر در خانواده های متمول تبدیل به یک پرستیژ شده است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: اجرای مسابقات پرتحرک و هدفمند گنج یابی، ابزاری برای توسعه نشاط اجتماعی در جامعه و نهادینه کردن این امر مهم است که می تواند به افزایش شور اجتماعی در استان کمک کند.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - عقربه های ساعت بیمارستان پورسینای رشت دو بامداد را نشان می داد که آرامش نسبی این مرکز درمانی ناگهان با فریاد و عربده گروهی جوان قمه به دست شکسته شد. افراد بستری هراسان چشم گشودند و بیماران و همراهانشان در بخش اورژانس از دیدن عده ای اوباش قمه به دست به هر سو گریختند، اما برخی از تیغ مهاجمان در امان نماندند.

خبرگزاری ایرنا

همدان _ ایرنا _نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه تلاش در عرصه اقتصادی جهاد در راه خدا است گفت: مسوولان تصور نکنند عزاداری سیدالشهدا (ع) از رسیدگی به امور معیشتی مردم بهتر است.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - مدیراتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان البرز گفت: به مناسبت اربعین حسینی طرح پنج میم با مشارکت دانش آموزان در این استان با شعار " برای اربعین کم نگذاریم " اجرایی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: پلیس به عنوان مجری قانون وظیفه دستگیری و تحویل معتادان به مراجع قضایی را برعهده دارد و اگر معتادی پس از دستگیری آزاد می‌شود، این مشکل به پلیس برنمی گردد و باید مشکل را در خلاء قانونی جستجو کرد.

خبرگزاری ایرنا

آستارا - ایرنا - 17 مهر روز جهانی کودک با مشارکت جمعی از کودکان، والدین و مسئولان و با برپایی نمایشگاه و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در آستارا گرامی داشته شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با تشریح برنامه‌های خود برای هفته ملی کودک، تمرکز خود در این برنامه‌ها را بر فراهم کردن زمینه رشد خودآگاهی و خودباوری درونی کودکان اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

بیرجند - رئیس قوه قضائیه از ایجاد و راه اندازی دادگاه های تخصصی در حوزه اقتصاد و تجارت خبر داد و گفت: قوانین و دادگاه های ما باید در راستای حمایت از تولیدکنندگان باشد.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفت فیلم کوتاه تولیدی حوزه هنری این استان موفق به دریافت جایزه در شانزدهمین جشنواره استانی مقاومت شدند.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - معاون ادراه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: در آستانه اربعین حسینی 500 جلد کتاب مجموعه اشعار آیینی و سنتی این استان با عنوان "در حریم عشق" اهدا شد.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی اتصال به پیشران ها در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را از نقاط قوت این طرح عنوان کرد و گفت: تقویت مهارت های اجتماعی و تخصصی فعالان عرصه مشاغل خانگی در این طرح به درستی دیده شده است.