پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایسنا

رئیس هیات والیبال شهرستان سنندج گفت: در روستاهای استان کردستان استعدادهای فراوانی نهفته شده که به دلیل کمبود امکانات در کورسوی توجه قرار می گیرند.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - کارگردان سمنانی با اثر «تندیس» عنوان نخست بخش فرهنگسازی سلامت و آسیب‌های اجتماعی نخستین دوره مسابقات ملی تولید محتوا فن‌ورز یا فرصت‌سازی کرونایی را کسب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی1400- 1399 عناوین ششمین دوره هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی را در سطح مدارس کشور اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل موسسه خیریه دارالکرام با بیان اینکه نگاه به مدرسه و مدرسه‌سازی باید تغییر کند، افزود: باید به سمتی برویم که با راه‌اندازی کلاس‌های آنلاین و آفلاین و آموزش درس‌های ضروری و اصلی و پایه کمک کنیم هر دانش‌آموزی در هر کجای ایران از آموزش بهره‌مند شود.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار کرمانشاه از ایجاد هشت دفتر تسهیل‌گیری به کمک بنیاد برکت در هشت شهرک حاشیه‌نشین کلانشهر کرمانشاه خبر داد و گفت: این دفاتر در راستای شناسایی افراد جویای کار آموزش‌دیده برای استفاده از تسهیلات اشتغالزایی دایر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به پیامدهای اجتماعی چالش مومو در فضای مجازی گفت: این چالش می‌تواند سلامت روان یا حتی زندگی کودکان را با خطر مواجه کند و والدین می‌توانند درصورت احساس خطر و احتمال وقوع بحران قریب‌الوقوع برای کودکان خود برای دریافت مشاوره با شماره تلفن 1480 و در صورت مشاهده اقدامات عملی و خطر برای کودکان با شماره تلفن 123...

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - شهر جدید «سهند» در 25 کیلومتری جنوب تبریز، نخستین شهر ایرانی است که گام‌های خود را برای پیوستن همزمان به شبکه جهانی «شهرهای سالم» و «جوامع ایمن» تند کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک سوم دانش‌آموزان به گفته مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش نیازمند حمایت‌های تخصصی در زمینه سلامت روان هستند؛ از این رو، 2 هزار و 300 عضو تخصصی در 750 مرکز و هسته مشاوره به دانش‌آموزان خدمات ارائه می‌دهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر جشنواره «کرونا و آسیب‌های اجتماعی» در تشریح ایده برگزاری این رویداد گفت: لزوم حفظ پویایی جریان فرهنگی و هنری شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا و آسیب‌های اقتصادی و به طبع آن مشکلات اجتماعی، محرک برگزاری این رویداد است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه امام صادق (ع) گفت: در حوزه علوم انسانی خلاء جدی وجود دارد که برای رفع این مساله نیاز است در مدارس برنامه‌ریزی انجام شود تا استعدادهای برتر به سمت این رشته هدایت شوند.

خبرگزاری ایرنا

استان ها - ایرنا - موج جدید شیوع بیماری کرونا و ثابت ماندن آمار سه رقمی جانباختگان نگرانی ها را افزایش داده است و در این شرایط ستادهای استانی محدودیت هایی را در برخی استان ها دوباره اعمال کرده اند که شدت این محدودیت ها بسته به شرایط قرمز یا هشدار هر استان دارد.

خبرگزاری مهر

عضو شورای شهر تهران، نسخه شفابخش برای حل مشکلات منطقه 12 را تهیه طرح تفصیلی ویژه دانست و گفت: مهم ترین مشکل بر سر راه ایمن‌سازی بازار تهران، قانون سرقفلی است.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - معاون استاندار البرز وفرماندار کرج اعلام کرد که براساس یک تفاهم نامه بین دستگاه های اجرایی، آسیب های اجتماعی و روانی ناشی از کرونا در این شهرستان رصد می شود.

خبرگزاری ایسنا

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی از سفر قریب الوقوع اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس به ساوه و زرندیه خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

معاون سیاسی استاندار بوشهر در پی وقوع چندین فقره خودکشی طی هفته های اخیر عنوان کرد: همه ما در برابر بروز خودکشی ها مسئول هستیم