پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان امید امروز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: تاکنون 308 اثر به دبیرخانه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر این استان ارسال شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت گفت: با افتتاح و آغاز به کار نمایشگاه یاریگران زندگی، همکاری آموزش و پرورش و بهزیستی در پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل گفت: مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد به منظور تداوم درمان در محل روستای انزاب تجهیز کامل شده و در نیمه دوم آبان ماه افتتاح می شود.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با تمام توان بدنبال فراهم کردن زیرساخت‌های حوزه ورزش این استان هستیم و خانه کشتی زابل و ورزشگاه 2 هزار نفری چابهار باید تا قبل از پایان دولت تدبیر و امید افتتاح شوند.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به جوانگرایی در قوه قضاییه طی سال های اخیر، گفت: متوسط سن قضایی در کشور و استان کرمان کاهش یافته و در حال حاضر بخش قابل توجهی از قضات کشور و این استان را جوانان تشکیل می‌دهند.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی گفت: دستگاه‌های متولی مکلف هستند اعتبارات کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی را در محل همان اعتبار هزینه کنند.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل از ابلاغ سند ملی پیشگیری و کاهش مصرف مشروبات الکلی به دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی به صورت عملیاتی و هماهنگ با ارائه مشاوره و مهارت های زندگی اقدامات لازم توسط دستگاههای فرهنگی، قضایی، آموزشی و اجتماعی آغاز شده است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: ظرفیت و استعدادهای بومی مناطق حاشیه‌نشین کم‌برخوردار این استان برای پیشگیری اولیه از اعتیاد به عنوان یکی از آسیب های اجتماعی مخرب به‌کار گرفته می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

گچساران - ایرنا - زیباسازی سیمای روستاهای کهگیلویه و بویراحمد یکی از ملزومات ماندگاری ساکنان در این مناطق، توسعه اقتصادی و ورود گردشگران به روستاها محسوب می شود که می طلبد سازمان های مسئول برای انجام این کار برنامه ریزی بیشتری انجام دهند.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - دبیر کمیته پدافند غیرعامل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 13 کارگروه زیرمجموعه این کمیته در آموزش و پرورش کرمان فعالیت می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به نقش و اهمیت فرهنگ در موضوع آسیب‌های اجتماعی گفت: کاستی و کمبود فضای فرهنگی، عامل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی البرز است، از این رو تامین لوازم و امکانات برای رفع محرومیت‌های این حوزه ضروری به نظر می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - ایلام - معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام بر نظارت و هماهنگی بیشتر تمامی دستگاه های مسوول در مقابله با شیوع مواد مخدر تاکید کرد و گفت: ظرفیت معتمدان محلی در مقابله با اعتیاد مغفول مانده است.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - فرمانده انتظامی یزد گفت: با تلاش ماموران و همکاری مردم اعضای یک باند کلاهبرداری به جعل سند و تصرف زمین های بدون صاحب به ارزش 600 میلیارد ریال در مرکز استان شناسایی، دستگیر و به جرم خود اعتراف کردند.

خبرگزاری ایرنا

خمین - ایرنا - مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی گفت: کلید برون رفت از آسیب‌های اجتماعی که استان با آن درگیر است بسترسازی در توسعه اقتصادی و رونق هدفمند تولید است.