پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سه هزارو 390 نفر از اعضای جوانان هلال احمر این استان از برنامه‌های طرح تابستانی " شوق رویش " به صورت مجازی بهره‌مند شدند.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین راهکار برای حل مشکلات اجتماعی انجام اقدامات پژوهشی به شمار می‌رود زیرا در موضوعات اجتماعی پژوهش و تحقیق یک اصل اساسی است.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استان قزوین گفت: افزایش تاب اوری اجتماعی در کاهش آسیب های اجتماعی موثز است.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی خوزستان از عموم شهروندان خواست از مصرف فراورده‌های خام غیربهداشتی که سلامت آنان را به شدت در معرض تهدید قرار می‌دهد خودداری کنند.

خبرگزاری ایسنا

طی برگزاری نشست مشترک و امضای تفاهم‌نامه میان ستاد هماهنگی کانون‌های فهما و جمعیت هلال احمر، اعضای کانون های فرهنگی، هنری مساجد کشور آموزش‌های امدادی می‌بینند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به ایجاد 1400 خانه هلال در کشور گفت: اولویت راه‌اندازی خانه‌های هلال در مساجد است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کار سخت و طاقت‌فرسای زنان روستایی و عشایری در مزارع کشاورزی و دام‌پروری از یک سو و نداشتن ملزومات اجتماعی، اقتصادی از سویی دیگر، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری را برآن داشت تا در دولت دوازدهم اقدامات حمایتی خود را برای توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی این افراد گسترش دهد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از اجرا شدن پروژه «همیاران محله فرحزاد» به منظور رفع آسیب های اجتماعی، ایجاد همبستگی، افزایش حس تعلق خاطر و ارتقاء کیفیت زندگی در این محله خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناسان اقتصادی از روستا به عنوان کلید توسعه و آبادانی کشور یاد می‌کنند، گرچه این مهم گاه و بنا به دلایلی از چرخه برنامه‌ریزی های کلان دور مانده اما دولت تدبیر و امید طی هفت سال گذشته با تخصیص 85 درصد اعتبارات به دهیاری‌ها گامی بلند در این زمینه برداشته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: شوراها یکی از ارکان مهم و قوانین مترقی نظام جمهوری اسلامی هستند که نباید آنها را دست کم گرفت اما در مدت پنج دوره فعالیت کاری نمره قابل قبولی در سطح کشور نگرفته‌اند که باید گلوگاه‌ها و امتیازات نامطلوب را حذف کرد تا شوراها به جایگاه واقعی خود برسند.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان یکی از آسیب های گردشگری استان را خانه مسافرهای غیر مجاز دانست و اعلام کرد: این مراکز اقامتی غیر مجاز به شیوه جدید ساماندهی می شوند.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: سیل بیش از 10 هزار میلیارد تومان به لرستان خسارت وارد کرد که با تلاش‌های بسیار تاکنون تنها سه هزار میلیارد تومان آن جبران شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حوزه فرهنگ و هنر؛ از جمله تئاتر طی هفته جاری مانند دیگر شاخه‌ها با اتفاقات متعدد روبرو بود که از مهمترین اخبار آن می‌توان به تصویب طرح تعیین حریم تئاترشهر تا تعطیلی یک‌هفته‌ای فعالیت‌های نمایشی به سبب گسترش شیوع کرونا در پایتخت اشاره کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه بین اورژانس اجتماعی این سازمان و اورژانس 115 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای کمک و ارائه خدمات به آسیب‌دیدگان اجتماعی و مددجویان این سازمان گفت: با این تفاهم‌نامه، بین خدمات اورژانس اجتماعی و خدمات پزشکی هم‌افزایی ایجاد می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امورسینمایی در جلسه امضا تفاهم‌نامه احداث پردیس سینمایی امید با تاکید بر افزایش تعداد سالن های سینما در کشور از 318 سالن در سال 1392 به 638 سالن در پایان سال 1398 گفت: هرشهری که به فرهنگ بها داده و به این مقوله توجه بیشتری داشته باشد، آینده بهتری خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان از راه‌اندازی پویش رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی با هدف بهره‌مندی از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد جوانان خبر داد.