پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

بروجرد - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: طرح یاریگران زندگی در راستای اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر در سطح مدارس شهرستان آغاز شد

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - استان پهناور سیستان و بلوچستان در چند سال اخیر حرکت روبه جلو در مسیر توسعه را در پیش گرفته به طوری که با نگاهی به کارنامه اقتصادی آن می‌توان ادعا کرد به یکی از استان‌های فعال اقتصادی در سال جهش تولید تبدیل شده است.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - استاندار بوشهر گفت: در راستای عمل به وظیفه انسانی، دینی و اسلامی، طرح هر کارمند حامی یک فرزند یتیم و محسنین در این استان اجرا می‌شود.

خبرگزاری مهر

نخستین مرکز توتیای کسب و کار شهرداری تهران، در منطقه 9 تهران به وسعت 500 متر مربع افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه بقای نظام جمهوری اسلامی در ارتباط با دفاع مقدس ممکن است، گفت: این ارتباط هرچه وسیع تر شود موفق‌تر خواهیم بود، دفاع مقدس یک پدیده برای زمان خاص و همان هشت سال دوران دفاع نبود بلکه دفاع مقدس یک سبک زندگی و یک فرهنگ برای جوانان این مرز و بوم بود.

خبرگزاری ایسنا

نخستین مرکز توتیای کسب و کار شهرداری تهران در منطقه 9 به وسعت 500 متر مربع و با حضور اعضای شورای شهر تهران، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردارتهران و رییس مرکز ملی بهبود فضای کسب و کار و مدیران شهرداری تهران افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

سبزوار - ایرنا - رییس اداره بهزیستی سبزوار گفت: هزار و 15 ناشنوا و کم شنوای شناسایی شده در این شهرستان از خدمات آموزشی و توانبخشی ابن نهاد بهره‌مند هستند.

خبرگزاری ایسنا

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از افتتاح و بهره برداری پروژه های سینمایی امید کشور تا پایان دولت خبر داد.

خبرگزاری میزان

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی حکمی معاون بهداشت را با حفظ سمت، به عنوان رییس ستاد کنترل و کاهش آسیب‌ها اجتماعی این وزارتخانه منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه حمایت از حقوق زنان و کودکان از وظایف بنیادی این قوه عنوان کرد و گفت، ورود زنان به حوزه جرم تاثیر عمیقی بر خانواده و فرزندان دارند این تاثیر منفی، عمق منفی ایجاد می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: تعامل نیروی انتظامی و آموزش و پرورش بسیاری از مشکلات اجتماعی را برطرف می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

بروجرد - ایرنا - اعتیاد به مواد مخدر معضلی اجتماعی که روز به روز رنگ عوض می کند و جوانان و نوجوانان را با شیوه های جدید و آسانتری همراه خود می‌کند تلاشی مضاعف و توانی بسیار می طلبد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی حکمی معاون بهداشت خود را با حفظ سمت، به عنوان رئیس ستاد کنترل و کاهش آسیب ها اجتماعی این وزارتخانه منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

بروجرد - ایرنا - بغض راه گلویش را بسته و جز حلقه ای اشک بر چشمانش که هنوز اجازه فرود نیافته، هیچ اثری از بغض فروخورده اش دیده نمی شود، به راحتی نمی تواند با دستان فرمان اتومبیل را کنترل کند، دست چپش، آسیب دیده به نظر می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان گفت: مردم استان 157 میلیارد و 400 میلیون ریال زکات واجب و مستحب در نیمه نخست امسال پرداخت کردند.

خبرگزاری ایرنا

بروجرد - ایرنا - مدیرآموزش و پرورش بروجرد گفت: توجه هوشمندانه و مدبرانه به قرآن، عترت و نماز در راستای سند تحول بنیادین از اهداف مهم نظام تعلیم و تربیت است و با توجه به اینکه زنگ نماز در شبکه شاد به صدا در می‌آید، برای دانش‌آموزان کارنامه نماز صادر خواهد شد.